Gå til innhold

Farvel, BB-Maria ;-)


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hehehe *godter seg*, så forsvant Maria fra skjermen.

Det var da enda noe at hun jublet da hun så sin kjære, så smiskete og rar hun har vært overfor Kristian. Kristian var nok bare en liten "erstatning" eller "leksak" inni huset. Hun har jo, enten hun innrømmer det eller ei, flørtet med den karen.

Nå er det 7 igjen.

Hvem vinner da? Hvem stemmer du på?

Selv holder jeg en knapp på Espen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skap titter

YES!!!! Maria er ute, men jeg må si at jeg mistet litt respekten for Espen i går. Han er ikke lenger ikke min favoritt.

Jeg håper at Monica vinner!!!

(Jeg har fått viljen min på alle utstemmingene, uten å ha brukt ett øre på utstemming!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

YES!!!! Maria er ute, men jeg må si at jeg mistet litt respekten for Espen i går. Han er ikke lenger ikke min favoritt.

Jeg håper at Monica vinner!!!

(Jeg har fått viljen min på alle utstemmingene, uten å ha brukt ett øre på utstemming!!!)

Hva var det Espen gjorde som førte til at du mistet respekt? har jeg gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skap titter

Hva var det Espen gjorde som førte til at du mistet respekt? har jeg gått glipp av noe?

Han støttet opp om Maria da hun ble såret av Verokat sin sang. Mye å bli såret av ....Tror nok Maria har såret VK mye mer i løpet av disse 90 dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Dennis jeg *s* han er en sprudlene gla gutt, som fortjener en mill.

Espen er voksen og ok, men litt for sær synes jeg.

Vk ser ut til å ha problemer og oppfører seg barnselig

V er helt utrolig rar og ekkel

Monicka er for anspent i alt hun gjør. Til og med lillefingeren skal ligge korrekt :-D dessuten gir latteren hennes meg angst

Mikki kjenner jeg ikke så godt...

Kristian er en pingle og en tøffel

Men jeg har ikke fulgt med så veldig mye egentlig.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bærgenseren

Kjiipt at Maria måtte gå, så fikk den "hyklerske drittkjerringen " ref Espen som hun ville.

Kristian er en feiging. Dennis prøver å være morsom heeeeele tiden,og må ha oppmerksomhet. VK er ustabil og falsk. Monica må legge av seg babystemmen.

Verdige vinnere er Mikki, Espen og Veronica syns nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thoughtful

Han støttet opp om Maria da hun ble såret av Verokat sin sang. Mye å bli såret av ....Tror nok Maria har såret VK mye mer i løpet av disse 90 dagene.

Hva var det egentlig med VK og Maria?

Jeg skjønte aldri det der..

Det hele virket som en fjortis-greie, hvor Kristian var innblanda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var trist at Maria stemte. Jeg stemte selv på Monica. Får håpe Veronica vinner nå i alle fall. Og jeg håper VK går på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Mikki har vært der kortest, så syns jeg han eller Veronica skal vinne. Det er de to eneste jeg syns som er skvære og reale - og ikke så rent lite morsomme innimellom. Mikki er dessuten ÆKT TRØNDER! .-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Selv om Mikki har vært der kortest, så syns jeg han eller Veronica skal vinne. Det er de to eneste jeg syns som er skvære og reale - og ikke så rent lite morsomme innimellom. Mikki er dessuten ÆKT TRØNDER! .-)))

Mikki ??? Er du gal kjerring.

Espen eller Veronica må vinne.,

Helst Espen , han er jo "inntrønder"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikki ??? Er du gal kjerring.

Espen eller Veronica må vinne.,

Helst Espen , han er jo "inntrønder"

Nei -hoff! Espen er det "noe gæærnt med" - stemmen antar jeg...eller rett og slett bare noe kjemi-greier som kræsjer for meg....

Vel, jeg syns nå han Mikki er råkjekk jeg da! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Nei -hoff! Espen er det "noe gæærnt med" - stemmen antar jeg...eller rett og slett bare noe kjemi-greier som kræsjer for meg....

Vel, jeg syns nå han Mikki er råkjekk jeg da! hehe

Liker ikke så godt stemmen jeg heller - litt sånn homsestemme.

Men uansett fortjener ikke Mikki åinne. Han kom med for seint, så det blir litt urettferdig.

Han er en sånn mannetype som jeg ikke liker. Hvis noen trøndere er ekle, og det er ikke mange, så må det være ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke så godt stemmen jeg heller - litt sånn homsestemme.

Men uansett fortjener ikke Mikki åinne. Han kom med for seint, så det blir litt urettferdig.

Han er en sånn mannetype som jeg ikke liker. Hvis noen trøndere er ekle, og det er ikke mange, så må det være ham.

Espen har akkurat lik stemme som en gammel dame. og så syns jeg han er for "innestengt", han mangler jo humor fullstendig.

Mikki har snert, er grov og har glimt i øyet. ;:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raglan

Espen har akkurat lik stemme som en gammel dame. og så syns jeg han er for "innestengt", han mangler jo humor fullstendig.

Mikki har snert, er grov og har glimt i øyet. ;:)

Og så her han en lang en på 26 cm. Nå er'n målt ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Monica, og det har jeg gjort omtrent siden jeg begynte å se på Årets BB. Espen har jeg som nr to på lista over verdige vinnere. Neste ut håper jeg blir Kristian, VK eller Veronica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Mikki har vært der kortest, så syns jeg han eller Veronica skal vinne. Det er de to eneste jeg syns som er skvære og reale - og ikke så rent lite morsomme innimellom. Mikki er dessuten ÆKT TRØNDER! .-)))

Vet du hva Mikki egentilig heter? Synes kompisene som ble intervjuet for noen uker siden nevnte Bjarte, og begynte å skroggle! - Han er kul, da, trønder som han er... Hilsen dimi fra Stiftstaden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skap titter

Hva var det egentlig med VK og Maria?

Jeg skjønte aldri det der..

Det hele virket som en fjortis-greie, hvor Kristian var innblanda..

Næsj, bare tåpelig. Iallefall var det tåpelig av Maria å bli sur. Men det gjenspeiler vel bare hennes person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...