Gå til innhold

Er det andre enn meg som...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ups...hehe...driver du med sånt, altså? ;)

...rangere? Det regner her, så solveggen frister ikke for øyeblikket...

Hmm...betyr ikke regn i brudesløret masse lykke? Da blir det isåfall det på de som skal gifte seg om noen timer i Nidarosdomen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups...hehe...driver du med sånt, altså? ;)

...rangere? Det regner her, så solveggen frister ikke for øyeblikket...

Hmm...betyr ikke regn i brudesløret masse lykke? Da blir det isåfall det på de som skal gifte seg om noen timer i Nidarosdomen...

Om jeg driver med slikt? Njæ..... dessuten var jeg bare 15 år gammel når de aktuelle brevene var skrevet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i huleste driver VG og terroriserer disse menneskene ved å ringe til dem? Med den største selvfølge skriver de: "Når hun tar telefonen i dag er det barneskrål i bakgrunnen."

Disse journalistene fremstår som noen respektløse, perverse kikkere! Men akkurat det var kanskje ikke noe nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...