Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestillt flybillett til min eldste sønn, mandag 3. juni flytter han til Norge for å bo hos min mor.

Jeg føler meg både nervøs, litt trist og kjenner det knyter seg i magen.

Skrevet

Oj... Tipper det blir spennende for han ! Skjønner at du føler deg litt "space" akkurat nå ,men... Det går nok bra skal du se :-)

Du kan jo komme å besøke han ? Eller ?

Smil og vær glad du jente ,ta deg en seigmann :-)

*klems*

Skrevet

Å? Skole eller ferie?? Skjønner jeg har vært borte herfra en stund, får ikke med meg noe lenger jeg.....:-\

Gjest Raglan
Skrevet

Skjønner du føler deg trist og litt lei, men din mor vil nok sikkert passe godt på gutten og han vil helt sikkert få det bra.

Men når ungene av en eller annen grunn forlater "redet" blir det som å miste en vegg i starten, men det går seg til etterhvert.

*klem*

Skrevet

Så flott at han skal få komme hit da Amiga:o) Du vil selvsagt føle et savn og ekstra ille blir det jo når det er så langt å reise for å treffe han. Men kanskje dere kan reise til Norge for å besøke han da*s*

Kjekt for han å få komme til Norge å studere da:o)

Skrevet

Å? Skole eller ferie?? Skjønner jeg har vært borte herfra en stund, får ikke med meg noe lenger jeg.....:-\

Han skal jobbe som vikar i 3 barnhager foreløpig, så får vi se. Mulig han blir innkallt til sesjon men det har jeg holdt kjeft om! *s*

Skrevet

Oj... Tipper det blir spennende for han ! Skjønner at du føler deg litt "space" akkurat nå ,men... Det går nok bra skal du se :-)

Du kan jo komme å besøke han ? Eller ?

Smil og vær glad du jente ,ta deg en seigmann :-)

*klems*

seigdame skal visst være bedre :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...