Gå til innhold

Lommepenger til syden????


Gjest Svampen

Anbefalte innlegg

Gjest Svampen

Skal til Skiathos med dama (hun betaler selv, det meste i allefall..) i fjorten dager. Vi tar oss en drink, men ikke noe voldsomt festmennesker. Pleier ikke handle så mye heller.. Hvor mye tror dere jeg må ha med i kroner til lommepenger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Tusenlapp per dag synes jeg blir altfor mye! Dvs. 1400,- kr!

Var der for et par år siden og hadde med 5000,- kr. Vi festa nesten hver dag, fikk handla en del pynteting, lampe, bilde, vi spiste ute annen hver dag og lagde mat på hotellet de dagene vi ikke spiste ute. KJøpte en flaske sprit hver dag. Og jeg hadde penger til overs den siste dagen som jeg brukte på en finere middag, drinker og atter drinker + masse tips til kelnere/bartendere som ble kjempeglade i oss. : )

En 20 pk. med sigaretter kosta 15,- norske kr. Ozo 30 kr. (70 cl.) En middag ute 60 - 150 kr. for en posjon med ålreit mat på en koselig restaurant. En halvflaske med sprit 50,- kr.

Utflukter med båt kosta ca. 500 kr.

Det kommer litt an på om dere skal slappe av på stranda, slikke sol og spise is eller om dere vil utforske masse. Det som koster er egentlig utfluktene.. Elelrs er det ikke så mye å handle, ikke noe særlig med klær og sånn, men masse fint til å henge på veggen.

Vi brukte mest penger på vann (flaskevann), man blir tørst i varmen! Og alkohol gikk det en del penger til selv om alt er kjempebillig i forhold til norge (20 kr. for en pils).

Jeg hadde tatt med 7000,- hver hvis jeg skulle reist igjen for å bli med på flere utflukter, og kanskje festa mindre!

Leie av mopeder og sånn koster heller ikke så mye, men de kjører som svin der så det turte vi ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...