Gå til innhold

Det var en voksen murstein, det der...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Don Quijote av Cervantes.

Fikk den i posten nå, og her snakker vi tydligvis ikke om en bok man skummer igjennom like raskt som Aris utgivelse...

Den veier jo faen skjæra meg sikkert 5 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. det må jeg gjøre uka, orker ikke nå...

Hehehehe...

Bummer! Merk mine ord - du kommer GARANTERT til å motta minst tre bøker til i den klubben før du får somla deg til å sende noen utmelding. Been there, done that, kan man si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe...

Bummer! Merk mine ord - du kommer GARANTERT til å motta minst tre bøker til i den klubben før du får somla deg til å sende noen utmelding. Been there, done that, kan man si..

Kan man melde seg ut via nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*klappe på ryggen*

Se, nå kan du reise til Sjoa og bli våt og kald med god samvittighet!

Jupp, drar om litt over en time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi oss referat etter hvert, da, så vi får vite om boka er like god som mange vil ha det til. Selv om jeg leser veldig mye, har jeg ikke orket å prøve meg på denne ennå - sikkert fordi jeg så en forferdelig musicalversjon på kino i min tidlige ungdom.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...