Gå til innhold

Solfaktor til 1/2 afrikaner??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Ja, det må dere bruke på henne! Selv om huden hennes har større maturlig beskyttelse enn helt hvit hud, så er den allikevel ikke helt skyddet mot å bli solbrent i lengden ol. Så bruk solkrem!!

hvilken faktor er jeg ikke helt sikker på, men de første dagene lønner det seg nok å bruke en høy faktor (mellom 10-15), etterhvert kan hun jo trappe ned til minimum faktor 2 el liknende.(Spør en hudlege eller noe i den duren hvis dere vil være helt sikre!)

Men, du skriver jo at hun er tenåring, og da må hun vel ha et visst bilde over hvor mye sol hun tåler?? Det er vanskelig for meg å sitte her å skrive hvilken faktor som er brukbar, fordi hvor mye huden tåler er jo veldig individuelt!

Håper dette hjalp litt da, pass på at hun ikke blir brent så går alt bra!:)

Klem

Gjest (ikke undertegnet)

Ja, det må dere bruke på henne! Selv om huden hennes har større maturlig beskyttelse enn helt hvit hud, så er den allikevel ikke helt skyddet mot å bli solbrent i lengden ol. Så bruk solkrem!!

hvilken faktor er jeg ikke helt sikker på, men de første dagene lønner det seg nok å bruke en høy faktor (mellom 10-15), etterhvert kan hun jo trappe ned til minimum faktor 2 el liknende.(Spør en hudlege eller noe i den duren hvis dere vil være helt sikre!)

Men, du skriver jo at hun er tenåring, og da må hun vel ha et visst bilde over hvor mye sol hun tåler?? Det er vanskelig for meg å sitte her å skrive hvilken faktor som er brukbar, fordi hvor mye huden tåler er jo veldig individuelt!

Håper dette hjalp litt da, pass på at hun ikke blir brent så går alt bra!:)

Klem

Hun har nok ikke blitt smurt med solfaktor før...

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...