Gå til innhold

Skulle få svar ang jobb denne uken, men...


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

I forrige uke var jeg på jobbintervju, og helt ærlig tror jeg det gikk dårlig. Men jeg skulle likevel få svar uansett denne uken på om jeg fikk den. Har ikke hørt noe.

Betyr det at jeg antakelig får brev i posten, da? Eller bør jeg ringe dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring å hør. Slike prosesser kan dra ut. Det er naturlig å være spent på slik beslutninger - og det skjønner en potensiell arb.giver. Dessuten kan du kanskje få en kjapp avklaring - hvilket er greit om det går den ene eller andre veien. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle at jeg også var på jobbintervju og syntes det gikk helt elendig - var 100% sikker på at jeg ikke fikk jobben.

Det drøyde litt før jeg fikk svar, så jeg ringte selv for å sjekke og tro det eller ei.. jobben var min den og min nye sjef beklaget at han ikke hadde ringt som han lovet.

Nå har jeg jobbet der i 4 måneder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...