Gå til innhold

Madeleine er så vakker!!


Gjest sukkerdryss, lesbisk?

Anbefalte innlegg

Gjest sukkerdryss, lesbisk?

Jeg begynner nå å lure på min seksuelle legning, for jeg synes virkelig prinsesse Madeleine er HOT!

Felipe av Spania er også en godbit, men han gir meg ingen slike fantasier som Madeleine gjør ;o)

Forøvrig et pent brudepar, men en kjedelig kjole (selv om den var mye finere enn Mette Marit sin brudekjole)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott kjole? Den var jo sååå kjedelig!!

Nei nei .. den var ikke kjedelig i det hele tatt!!

Jeg synes den var veldig henne.. stilfull og majestetisk. Jakken med slepet var flott.. og sikkert svært praktisk for senere på kvelden.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angeline

Lite mye du har misforstått, da... ;)

"Jeg begynner nå å lure på min seksuelle legning, for jeg synes virkelig prinsesse Madeleine er HOT!"

Men Victoria er da vitterlig enda mer nydelig! (Er hun gammelt nytt hun, kanskje...?)

"Felipe av Spania er også en godbit,"

Er stygt redd for at jeg fortsatt sikler litt på Haakon, jeg, da... Selv om jeg vet at det toget har gått. ;)

"Forøvrig et pent brudepar, men en kjedelig kjole"

Kjedelig var den vel ikke, men jeg fikk litt for mye "fjas"-assosiasjoner.

"(selv om den var mye finere enn Mette Marit sin brudekjole)"

Neeeeeeeeei!!!! Her tar du grundig feil!!! Mette-Marit sin var jo rett og slett fantastisk!!

Så det så! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Madeleine er flott hun !!!

Når det gjelder kjolene ,så tror jeg de begge gjorde et godt valg for SEG. Marthä ville neppe sett bra ut MM sin kjole ,og omvendt...

Syns til og med at Ari var NESTEN flott i dag jeg...

Det eneste jeg IKKE var fornøyd med ,var valg av hester. Selv om Sjaman og Sebastian gjorde en god jobb ,så ville JEG heller hatt et 4 spann Tinkere :-)))

Og ja... Jeg snufsa som vanlig.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, Madeleine er vakker. Helt enig med deg der. Tviler ikke på at mange mannfolk drømmer om henne.

Brudekjolen syntes jeg var overraskende, men veldig passende for ei prinsesse :) De kler hverandre virkelig. Til og med Ari var kjekk syns jeg, selv om forloveren hans er tusen ganger kjekkere da :) *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solblomsten

Nei nei .. den var ikke kjedelig i det hele tatt!!

Jeg synes den var veldig henne.. stilfull og majestetisk. Jakken med slepet var flott.. og sikkert svært praktisk for senere på kvelden.

:)

Vel, vel, jeg liker ihvertfall overdådige bløtkake-brudekjoler i offwhite.

Prinsesse Diana hadde historiens nydeligste brudekjole. Synes "rett opp og ned kjoler" er altfor enkelt og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Madeleine er flott hun !!!

Når det gjelder kjolene ,så tror jeg de begge gjorde et godt valg for SEG. Marthä ville neppe sett bra ut MM sin kjole ,og omvendt...

Syns til og med at Ari var NESTEN flott i dag jeg...

Det eneste jeg IKKE var fornøyd med ,var valg av hester. Selv om Sjaman og Sebastian gjorde en god jobb ,så ville JEG heller hatt et 4 spann Tinkere :-)))

Og ja... Jeg snufsa som vanlig.... :-)

ja, det der med hestene var vanvittig irriterende!

øhh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Madeleine er flott hun !!!

Når det gjelder kjolene ,så tror jeg de begge gjorde et godt valg for SEG. Marthä ville neppe sett bra ut MM sin kjole ,og omvendt...

Syns til og med at Ari var NESTEN flott i dag jeg...

Det eneste jeg IKKE var fornøyd med ,var valg av hester. Selv om Sjaman og Sebastian gjorde en god jobb ,så ville JEG heller hatt et 4 spann Tinkere :-)))

Og ja... Jeg snufsa som vanlig.... :-)

Jeg ville heller hatt et 2 eller 4-spann med fjordhester jeg da! :o)

Men du skal se det friesertospannet som finnes her i byen! Skulle mye heller hatt dem. De kjører hestedrosje i midtbyen her om sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madeleine er kjempeflott, rett og slett! :o)

Synes brudekjolene til både Märtha og Mette Marit var kjempeflotte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Z@pvir

Går jo an å se at ei annen dame er sexy da, uten at en er lesbisk.

Victoria er jo vakker hun også, veldig! - men søstera har dette spesielle, sexy i tillegg!

Skulle ønske jeg var ung igjen. Blir litt misunnelig. Men min tid er nok over... på det området ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, vel, jeg liker ihvertfall overdådige bløtkake-brudekjoler i offwhite.

Prinsesse Diana hadde historiens nydeligste brudekjole. Synes "rett opp og ned kjoler" er altfor enkelt og kjedelig.

*brekker seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thoughtful

Jeg finner Madeleine ikke utpreget pen. Hun har litt "rart" ansikt, på en måte. Jeg får ikke til å forklare det.

Hvis jeg skal peke ut noen kongelige som er pene, må jeg heller si søsteren hennes, kronprinsesse Victoria.

Og for ikke å snakke om vår egen prinsesse Märtha Louise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest izzia

Jeg finner Madeleine ikke utpreget pen. Hun har litt "rart" ansikt, på en måte. Jeg får ikke til å forklare det.

Hvis jeg skal peke ut noen kongelige som er pene, må jeg heller si søsteren hennes, kronprinsesse Victoria.

Og for ikke å snakke om vår egen prinsesse Märtha Louise.

helt enig med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...