Gå til innhold

Så dere Martha og Ari


Nyco

Anbefalte innlegg

Jeg kan da vitterlig ikke navnet på alle gamle kongelige gespenster i Europa!!

Men uansett, hvis du har sett filmen Star Wars episode 1, og fått med deg slutten, der Dronning Amidala står i Martha Louises brudekjole og heile hurven av folk og fe kommer opp i prosesjon, så skjønner du hva jeg mener!

Til og med den samme musikken jo!

Jeg så nok ikke nøye nok på bryllupet. Star Wars derimot.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....jeg så første halvdel, og registrerte følgende:

Kjolen var flott, og Märtha så for en gangs skyld ikke ut som om hun kom rett fra fjøset. Ari så ut som han var fjorten....ikke hotshot å ta skjegget på en dag han burde fremstå som litt eldre enn en glatt komfirmant. Dronning Margrethe må være sponset av Helly Hansen (iflg. Flisa - jeg kan bare si meg helt enig), og når en ser søstrene til Harald så bør det være åpenbart for alle og enhver at det er sundt med litt nytt blod i den familien. Det er ikke for ingenting de gjemmer hu ene i Brasil!

...ja - og en ting til, hvorfor er det ingen som gir Mette Marit et jernkorsett....og hvor var Sven O?

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....jeg så første halvdel, og registrerte følgende:

Kjolen var flott, og Märtha så for en gangs skyld ikke ut som om hun kom rett fra fjøset. Ari så ut som han var fjorten....ikke hotshot å ta skjegget på en dag han burde fremstå som litt eldre enn en glatt komfirmant. Dronning Margrethe må være sponset av Helly Hansen (iflg. Flisa - jeg kan bare si meg helt enig), og når en ser søstrene til Harald så bør det være åpenbart for alle og enhver at det er sundt med litt nytt blod i den familien. Det er ikke for ingenting de gjemmer hu ene i Brasil!

...ja - og en ting til, hvorfor er det ingen som gir Mette Marit et jernkorsett....og hvor var Sven O?

"Kjolen var flott, og Märtha så for en gangs skyld ikke ut som om hun kom rett fra fjøset. "

Tullhau. Märta har go smak. Den kjolen hun hadde på seg i brorens bryllup var så digg at jeg holdt på å miste pusten. Den hvite hun hadde til festen også - kjempefin.

Nei MsS - her er det du som har bedriten smak ass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei.

Vi har 6 TV'er på jobben, og alle var okkupert av kvinnfolk med blanke øyne, jeg måtte dele Kleenexen min, den er nok tom nå. De gikk ikke ikke hjem kl 16 heller, da jeg gikk. Radioen i bilen var full av bryllupsskræl og Kyssil Silkebø eller hva hun heter. Til slutt fant jeg noe musikk. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei.

Vi har 6 TV'er på jobben, og alle var okkupert av kvinnfolk med blanke øyne, jeg måtte dele Kleenexen min, den er nok tom nå. De gikk ikke ikke hjem kl 16 heller, da jeg gikk. Radioen i bilen var full av bryllupsskræl og Kyssil Silkebø eller hva hun heter. Til slutt fant jeg noe musikk. Sukk.

Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...