Gå til innhold

Lover godvær i en uke:o)


Solsikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei ,når det er SÅNT vær får vi ta pc`n med oss ut i sola ;-)

Ja helt klart:o) Men blir litt mye jobb, siden jeg ikke har noen bærbar. Men jeg har da fått gjort andre fornuftige ting i dag. Deriblant ryddet ut av dukkestuen og vasket rundt der. I morgen må jeg utnyttte klestørken, samtidig som jeg rydder i hagen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja.... tempen nådde ikke de helt store høyder i dag da...

Sol ble det jo heller ikke før i ettermiddag. Men morgendagen ser ut til å kunne bli like varm som de dagene vi har hatt nå. Det var fantastisk, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja.... tempen nådde ikke de helt store høyder i dag da...

Sol ble det jo heller ikke før i ettermiddag. Men morgendagen ser ut til å kunne bli like varm som de dagene vi har hatt nå. Det var fantastisk, rett og slett.

Sol har det vært siden jeg sto opp kl 0730, men det ble ikke særlig varmt p.g.a vinden. Men den løyer vist nok til i morgen og da var det snakk om 20 grader:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok litt venting :-).. værmeldingen fra storm og meteorologiske institutt sier at temperaturene kommer til å ligge rundt 10 grader,og så saaaakte gå oppover til det blir pent vær igjen mandag/tirsdag.

Så skal det holde seg pent et par dager,på slutten av uka er det meldt regn igjen.

Her,et lite stykke sør for bodø har det blåst storm,og regnet i dag.Kun 14 grader :. *brr*

Hard overgang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...