Gå til innhold

Bonzaikatter


Gjest Tralten

Anbefalte innlegg

Gjest Tralten

Jeg får stadig mail om disse kattene i flasker, og mener jeg leste her at det bare er tull. Noen som kan forklare og eventuelt gi meg en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er bare tull. Jeg har fått det bekreftet pr mail fra Dyrebeskyttelsen i Norge, i et langt og informativt svar jeg fikk fra dem. Jeg sendte nemlig et tips pr mail til dem angående disse sidene om Bonzai-kattene.

Det viser seg at det hele er laget av et par amerikanske student-gutter, som skulle ha det litt gøy. Lite ante de vel at den siden skulle sendes verden rundt og skape slikt opprør ! De har beklaget det hele, og sagt at det bare var ment som en "spøk. En spøk litt for mange kjøpte og tok på blodig alvor......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...