Gå til innhold

Tror dere Ari Behn er sånn.. narssist??


Gjest Humselulmse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det tror jeg ikke.

Hvorfor tror du han er det?

Ari har selvtillit, høyst sannsynlig fordi han har fått en oppvekst med trygghet og gjensidig respekt. Han har hele tiden blitt tatt på alvor av foreldrene, blitt lyttet til, og antakelig fått klare grenser.

Det avler et menneske som for mange kan virke arrogante og jålete. Jeg tror bare han er trygg på seg selv, har humor og god smak.

Nordmenn er så redde for slike!

Var det noen som nevnte Janteloven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ari har selvtillit, høyst sannsynlig fordi han har fått en oppvekst med trygghet og gjensidig respekt. Han har hele tiden blitt tatt på alvor av foreldrene, blitt lyttet til, og antakelig fått klare grenser.

Det avler et menneske som for mange kan virke arrogante og jålete. Jeg tror bare han er trygg på seg selv, har humor og god smak.

Nordmenn er så redde for slike!

Var det noen som nevnte Janteloven?

Janteloven er nok høyst aktuell her ja :-) Axel Sandemose's roman fra 1933: "En flyktning krysser sitt spor" vil jeg anbefale å lese. I byen Jante gjelder loven vi ser effekten av overalt. Alle som gjør det bra eller framhever seg selv vil få pepper. Misunnelsen er sterkere enn kjønnsdriften i nordmenn/kvinner.

Selv syns jeg Ari er en underlig skrue, jeg har hørt han lese fra sin egen bok på CD i går, og jeg får ikke helt tak i fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Nei, det tror jeg ikke. Jeg har vært gift med en sånn, og han var helt annerledes.

Ari Behn ser f.eks. ut til å kunne lytte til andre. Han virker åpen for andres følelser og behov også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. *noe* rart er det med den fyren! Han virker ikke troverdig på meg, det er for mye flotte ord - så mye ord at jeg ikke klarer å tro på en dritt av det han sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...