Gå til innhold

Prins Carl Philip


Jane

Anbefalte innlegg

Si meg...denne svenske prinsen, Carl Philip.....er ikke han helt på nett eller? Jeg synes han ser noe mentalt hemmet ut? Han må i det minste ha arvet mest gener etter faren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ser ut som en forvokst unge. Den luen var så stor at jeg var redd den skulle skli ned over halsen og kvele han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ut som en forvokst unge. Den luen var så stor at jeg var redd den skulle skli ned over halsen og kvele han.

Hehe. Tenkte det samme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Jane, er hun ikke helt på nett, eller? Håne noen hun ikke kjenner, på grunnlag av utseendet? Synes hun virker litt mongo, i grunn. Lua til Carl Philip hadde sikkert blitt for liten til henne

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest akkjasann

Siden det så godt som ALDRI er noen omtale av ham i media er han nok "fredet" - kanskje nettopp fordi hodeplagget er altfor stort - og hode (og kanskje innholdet i det) for lite? Kan nok hende at han har mye fra sin far - og enda mer fra tipp - eller tipp-tipp, noe som ikke akkurat bidrar til å høyne den mentale kapasiteten - og som også kan forklare eventuelle lyster i forhold til andre kjønn.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...