Jane Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Si meg...denne svenske prinsen, Carl Philip.....er ikke han helt på nett eller? Jeg synes han ser noe mentalt hemmet ut? Han må i det minste ha arvet mest gener etter faren sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Ja, en fjott som sin far. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Han ser ut som en forvokst unge. Den luen var så stor at jeg var redd den skulle skli ned over halsen og kvele han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Han ser ut som en forvokst unge. Den luen var så stor at jeg var redd den skulle skli ned over halsen og kvele han. Hehe. Tenkte det samme selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt23 Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Ja, en fjott som sin far. Synes han er flott! Har hört at han klina med en gutt paa et utested i Stockholm! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lua Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Denne Jane, er hun ikke helt på nett, eller? Håne noen hun ikke kjenner, på grunnlag av utseendet? Synes hun virker litt mongo, i grunn. Lua til Carl Philip hadde sikkert blitt for liten til henne ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirito Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg synes hanskene hans er best jeg... http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=887&plass=7 Er det ikke meningen å ha enten begge eller ingen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest akkjasann Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Siden det så godt som ALDRI er noen omtale av ham i media er han nok "fredet" - kanskje nettopp fordi hodeplagget er altfor stort - og hode (og kanskje innholdet i det) for lite? Kan nok hende at han har mye fra sin far - og enda mer fra tipp - eller tipp-tipp, noe som ikke akkurat bidrar til å høyne den mentale kapasiteten - og som også kan forklare eventuelle lyster i forhold til andre kjønn....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.