Gå til innhold

Har noen tatt rastafarifletter?


Simone

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har tatt rastafarifletter? Jeg har langt hår i utgangspunktet, men vil nok ha det ennå litt lenger. Hvor lang tid tar det, hva koster det, hvordan er det å få det vasket, er det ubehagelig, hvor lenge kan det sitte på, er det vanskelig å få det av og hvordan blir håret etter du har fjernet flettene?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rastahår har ingenting med sånne kunstige fletter å gjøre. Rastafarianere klipper ikke håret, grer det _aldri_ og hjelper gjerne naturen ved å tvinne det sammen ekstra. Hjelper sikkert på at håret er krusete / krøllete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BareMegBare

Rastahår har ingenting med sånne kunstige fletter å gjøre. Rastafarianere klipper ikke håret, grer det _aldri_ og hjelper gjerne naturen ved å tvinne det sammen ekstra. Hjelper sikkert på at håret er krusete / krøllete.

Jeg fikk dette gjort i London for et par år siden. Jeg hadde ikke så langt hår da, så de flettet inn kunstig hår, men dette kunne verken kjennes eller sees. Jeg kunne ikke merke at flettene hadde slitt noe på håret da jeg tok dem ut (Du fletter bare flettene opp igjen når de skal bort). Synes ikke det var ubehagelig å ha flettene, men ble jo lei etter et par mnd. (Da var det ikke så pent mer heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...