Gå til innhold

Jeg har sett de kongelige :o))

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Etter at gubben, datteren og jeg hadde stått nesten to timer i regnvær utenfor Stiftsgården så ble vi endelig belønnet med opptil flere kongelige på ett brett. Det er da ganske ulikt oss å stå slik og vente, men kongelig bryllup er ikke dagligkost her hos oss. Og moro var det.

Brudeparet var lykkelige og forelsket, og kysset hverandre opptil flere ganger på trappa. Folket jublet, klappet og vinket. Regnet strømmet ned og jeg så ut som ei drukna katt etterhvert. Men hva gjør det.

Fyrverkeriet var et flott skue og alle var fornøyde. Med vonde ben og rygg, søkkvåte og fornøyde tuslet vi tilbake til bilen. Til og med gubben syntes visst at det ikke var så verst.... hmmmmmm.

Ha ei fin helg folkens.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55432-jeg-har-sett-de-kongelige-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at du hadde en like flott dag som jeg hadde i går :-) Koste meg stort med stemningen, været og synet av de kongelige!

Og fyrverkeriet var jo bare TOPP! Sto på foran scenen på Trondheim Torg og så på fyrverkeriet mens en gruppe fra garden og Brazz Brothers spilte for FULL guffe! Folket glemte været, og alle jublet!!!

For en dag vi hadde i går *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...