Gå til innhold

hvordan tar jeg bort det jeg har søkt på?


Gjest hemlisen

Anbefalte innlegg

Gjest hemlisen

Jeg har søkt på masse rart på forskjellige søkemotorer i helgen, og snart kommer dama hjem. Hvordan får jeg gjort sånn at det jeg søkte på ikke lenger står i rullegardina inne på f.eks. googlebar? Jeg har sletta alle temporary internet-files og internetlogg, men det står der for det!

hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du går på "Tools", "Internet Options" og "Content" og slår av Auto Complete (under Personal Information).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går på "Tools", "Internet Options" og "Content" og slår av Auto Complete (under Personal Information).

..velg "Clear forms" og "clear passwords",uten å slå av autocomplete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Morsomt det der :-) Dataene ligger bl a i registeret (regedit.exe).

Vær OBS på at Explorer ikke alltid sletter alle filer, noen ganger "henger" filer eller mapper slik at de ikke slettes, og du må gjøre det manuelt. Spesielt i FAT partisjoner, 16 eller 32 bit.

At du har sletta alle filer skulle vel gi en mistanke om at du har noe å skjule ?? :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Du kan gjøre det på en litt mer tungvindt måte. Trykk på "delete" knappen for hvert ord du har skrevet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Google toolbar trykker du på den pila som står ved siden av Google til venstre for rullegardina, da får du opp flere muligheter, trykk på Clear Search History.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...