Gå til innhold

FU: Gutter/menn: Hvorfor går DU på byen?


Gjest Alicia-the-Zebra

Anbefalte innlegg

Gjest Alicia-the-Zebra

Gutter ! Jeg diskuterer med min kjæreste - han mener alle menn går på byen med sex som baktanke!!

Helt ærlige, er dere snille:

- Hvorfor går du på byen?

- Hva slags type utested velger du på byen?

Pub (fotballpub, musikkpub?) - Diskotek/Nattklubb? - Techno-sted? - Bar?

- Hva er en vellykket kveld for deg?

Hvor gammel er du?

Hva er din sivilstatus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si meg helt enig men. Tror han kåtbukken din må snakke for seg selv.

Selv går jeg på byen for å se på livet, og danse og ha det morro. Bedre å gå ut i blant enn å sitte inne i sofaen og se på tv f.eks. Men det er jo greit med litt variasjon. Selv har jeg problemer med å sitte og snakke med folk når jeg går ut, for jeg pleier å gå på nattklubber, og der er det jo høy musikk. Har en tendens til å bli hås, siden man må snakke så høyt, dessuten må man si hæ så ofte, og det blir jeg jævlig sliten av. Så for meg er utesteder et dårlig sjekkested, og ikke drikker jeg noe særlig heller.

Husker jeg for noen uker siden satt igjen litt etter at de fleste hadde begynt å gå til garderoben. Da kom det en fyr bort til meg og sa:"Detta var ikke våres kveld".....Jeg tenkte med meg selv: hva tenker han på. Men etter å ha tenkt litt, skjønte jeg jo hva han tenkte på. Så det er nok mange som går på byen i forsøk på å "fukte tissen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alicia-the-Zebra

Kan ikke si meg helt enig men. Tror han kåtbukken din må snakke for seg selv.

Selv går jeg på byen for å se på livet, og danse og ha det morro. Bedre å gå ut i blant enn å sitte inne i sofaen og se på tv f.eks. Men det er jo greit med litt variasjon. Selv har jeg problemer med å sitte og snakke med folk når jeg går ut, for jeg pleier å gå på nattklubber, og der er det jo høy musikk. Har en tendens til å bli hås, siden man må snakke så høyt, dessuten må man si hæ så ofte, og det blir jeg jævlig sliten av. Så for meg er utesteder et dårlig sjekkested, og ikke drikker jeg noe særlig heller.

Husker jeg for noen uker siden satt igjen litt etter at de fleste hadde begynt å gå til garderoben. Da kom det en fyr bort til meg og sa:"Detta var ikke våres kveld".....Jeg tenkte med meg selv: hva tenker han på. Men etter å ha tenkt litt, skjønte jeg jo hva han tenkte på. Så det er nok mange som går på byen i forsøk på å "fukte tissen".

Takk for svaret, pirko!

Du høres ut som en normal mann!

Min kjæreste mener altså at nattens uteliv er forbundet med sex. Og liker ikke at jeg er ute, i allefall må jeg ikke snakke med fremmede menn!! Og jeg som er så glad i mennesker....!

Vil gjerne ha MASSE FLER SVAR på dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...