Gå til innhold

sliten om dagen

Anbefalte innlegg

Gjest victoria

Nå har jeg vært hos kjæresten min i 4 dager, så jeg låner pcen hans nå.Vi har bare en pc her i huset,så jeg får ikke vært så ofte her inne på dette forumet.Kommer hjem på tirsdag, og da kan jeg svare mer på innleggene deres.Altså jeg har da litt oftere tilgang til nettet.

Ellers vil jeg si at det går opp og ned med meg.Hadde en stor nedtur i går.Da lå jeg på sofaen og gråt.Begynte å tenke på det som skjedde i syden i fjor sommer igjen.Ser stadig ansiktet hans for meg.Når skal jeg bli kvitt disse vonde tankene.Ikke har jeg spist noe særlig på et par dager nå.Hadde rett og slett ikke matlyst.Har begynt å jobbe 80% i stedet for 60% (en halvannen time mer om dagene)og merker stor forskjell.Er så sliten når jeg kommer hjem fra jobben.Om fredagen måtte jeg dra hjem,fordi jeg rett og slett ikke var i form.Var nok inne i en dyp depresjon igjen.Gråt på jobben gjorde jeg også.Sjefene på avdelingen der hvor jeg jobber,vil at jeg skal jobbe i 100% stilling, og det er noe jeg ikke klarer.Nei,jeg syntes det var bedre å jobbe i 60%. I denne uka har jeg nesten ikke vært ute.Ville ikke gå ut.Vanligvis så er det jeg som drar kjæresten min ut på ting,men i denne uka her har det vært helt motsatt.

Men jeg får skrive mer igjen senere,for nå skal kjæresten min ha dataen sin litt,for han skal spille pc spill.Så dere får ha det bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55481-sliten-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...