Gå til innhold

Les Misérable


Gjest Hermonie Granger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har glemt å se på det, jeg da... Fikk med meg første episoden, men så var det brått slutt :)

Gleder meg derimot vilt til å se musikalen i Oslo 9. november! Det blir STORT *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glemt å se på det, jeg da... Fikk med meg første episoden, men så var det brått slutt :)

Gleder meg derimot vilt til å se musikalen i Oslo 9. november! Det blir STORT *S*

Jeg skal!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når, og hvor???

Søren, og så jeg som SKULLE få med meg Les Misérables denne gangen...

Hvis du tenker på musikalen, settes den opp i Oslo rundt helgen 9., 10., og 11. november. (I følge svigermor skulle den vare noen dager til også, men dette er alt jeg vet *S*)

Hvis du vil ha billetter tror jeg du må skynde deg veldig! Svigermor kjøpte billetter for en måneds tid siden, og da var det allerede umulig å få åtte billetter ved siden av hverandre...

Lykke til! Du burde få det med deg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du tenker på musikalen, settes den opp i Oslo rundt helgen 9., 10., og 11. november. (I følge svigermor skulle den vare noen dager til også, men dette er alt jeg vet *S*)

Hvis du vil ha billetter tror jeg du må skynde deg veldig! Svigermor kjøpte billetter for en måneds tid siden, og da var det allerede umulig å få åtte billetter ved siden av hverandre...

Lykke til! Du burde få det med deg... :)

Jeg tenkte i hovedsak på programmet, men selve musicalen har jeg også veldig lyst å se, ja. Vet bare ikke helt om det passer for noen å ha ungene for meg den helga... eller...kanskje faren deres har veldig lyst på besøk av oss! Hehe...

*Iler til www.oslospektrum.no*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når, og hvor???

Søren, og så jeg som SKULLE få med meg Les Misérables denne gangen...

NRK1 kl 20,15 i kveld. Har sett to av episodene, så jeg får prøve å huske å få med meg den siste. Leste utdrag av boken på fransk på skolen for en evighet siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK1 kl 20,15 i kveld. Har sett to av episodene, så jeg får prøve å huske å få med meg den siste. Leste utdrag av boken på fransk på skolen for en evighet siden.

Takk :) Skal prøve å få med meg den siste episoden jeg og, nå som jeg vet hvor og når. Blir litt nostalgisk da, for jeg har vært med i musicaloppsetning av den med dramaen på videregående. Det var tider, det... *sukker og mimrer*

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se den! (Det er forresten under et kvarter igjen nå).

Jeg så filmen første gang som ti - tolvåring. Det var selvsagt en annen innspilling - gammel film i svart/hvitt som gikk som mandagsfilm på NRK, men jeg syntes den var utrolig bra. Siden har jeg lest boken (minst) to ganger og sett konsertversjonen av musicalen, og nå altså denne versjonen som sendes på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...