Gå til innhold

Amiga, Snoopy, Raglan, flisa +++

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Jeg er fremdeles ikke helt oppegående etter høvdingbursdagen, men i forhold til i dag morges - hmm, det var visst nærmere middagstid - så ser jeg et lite lys i tunnelen.

Meget vellykka feiring! :-) Vi hadde leid en svær grill, det gikk med 8 sekker grillkull, og jeg og svoger'n tok oss av grillinga ute. Gjestene kom ut og henta mat etterhvert som den ble ferdig, men det var litt for kaldt til å sitte ute, så etinga ble foretatt innomhus. Jeg var svært forsiktig med å fylle opp med for mye mat, livredd for å miste brisen, he he.

Hadde printa ut en haug med sanger, og da det var litt ulike nasjoner representert, - Norge, Tyskland, England & Australia - så gaulte vi i vei på Lili Marlene, Waltzing Mathilda, St Pauli Blues m.fl. Svigermor så nærmest drømmende ut i blikket da hun sang med på Roll me over yankee soldier, he he. Høvdingen spilte gitar til og australier'n kompa på pianoet. Jeg tok selvfølgelig glansnummeret mitt solo, Afroman's 'Cause I got high. ;-)

Så dansa vi alt fra twist til rock'n roll og tangoer så flate at vi kunne skippe støvsuginga i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55494-amiga-snoopy-raglan-flisa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Det hørtes ut som en kjempefest *hehe* nå fikk jeg lyst på grillmat! Nam! Men egentlig så er jeg jo på "krymping" så vi har minst mulig av fristelser og mye frukt og grønnsaker i kjøleskapet! :-)

Vi hadde en hel balje med fruktsalat. Du kunne gått amok i den, vettu.

Annonse

Gjest Raglan

Her går det kun på pulverkaffe, Cola light og vann! Det er hardt å krympe........

" pulverkaffe, Cola light og vann" Det er forlite min venn ;-))

I går bakte jeg det slankebrødet som sto i et ukeblad for en tid siden. Alle skrøt av hvor godt det var, men jeg synes ikke det var noe særlig. Var litt rått inni, men jeg har sikkert gjort en feil.

Allikevel spiste jeg to skiver til fokost. I artikkelen i bladet sto det at hvis du spiste 4-5 skiver av dette brødet om dagen og normal middag så skulle en gå ned.

Brødet består pinadø bare av avførende greier. Kli, solsikkefrø,linfrø osv.

Prøv og bak det - jag kan maile deg oppskiften. Det viktigste med en slankekur er fiber visstnok

" pulverkaffe, Cola light og vann" Det er forlite min venn ;-))

I går bakte jeg det slankebrødet som sto i et ukeblad for en tid siden. Alle skrøt av hvor godt det var, men jeg synes ikke det var noe særlig. Var litt rått inni, men jeg har sikkert gjort en feil.

Allikevel spiste jeg to skiver til fokost. I artikkelen i bladet sto det at hvis du spiste 4-5 skiver av dette brødet om dagen og normal middag så skulle en gå ned.

Brødet består pinadø bare av avførende greier. Kli, solsikkefrø,linfrø osv.

Prøv og bak det - jag kan maile deg oppskiften. Det viktigste med en slankekur er fiber visstnok

Det var drikka jeg mente *hehe* Jeg har spist mye frukt, salat, brekkbønner, tunfisk, litt kokt skinke, hamburgerrygg og pasta, grovt brød osv. og det har vært skikkelig avførende! :-)

Til uken skal jeg spise fisk/kalv/kylling med salat/brokkoli/asparges/brekkbønner, pasta, linsesuppe og kikkertersuppe til middag!

Det nytter ikke med den oppskriften her nede for hvis jeg i det hele tatt får tak i ingrediensene så blir det en kjempedyr greie fra helsekost. Men liker veldig godt det grove brødet jeg får ferskt hos bakern hver dag! Nam! :-)

Jeg kan ikke bare tenke slanking, jeg må også gå på kolesterolsenkende diett, men jeg flink til å trimme da! *S*

Annonse

Det var drikka jeg mente *hehe* Jeg har spist mye frukt, salat, brekkbønner, tunfisk, litt kokt skinke, hamburgerrygg og pasta, grovt brød osv. og det har vært skikkelig avførende! :-)

Til uken skal jeg spise fisk/kalv/kylling med salat/brokkoli/asparges/brekkbønner, pasta, linsesuppe og kikkertersuppe til middag!

Det nytter ikke med den oppskriften her nede for hvis jeg i det hele tatt får tak i ingrediensene så blir det en kjempedyr greie fra helsekost. Men liker veldig godt det grove brødet jeg får ferskt hos bakern hver dag! Nam! :-)

Jeg kan ikke bare tenke slanking, jeg må også gå på kolesterolsenkende diett, men jeg flink til å trimme da! *S*

Nevn ikke brekkbønner ogtunfisk her i huset, de brekker seg bare av ordene etter slankekuren:-))

Nevn ikke brekkbønner ogtunfisk her i huset, de brekker seg bare av ordene etter slankekuren:-))

Kluet er å blande pepper og finhakket løk i tunfisken og bønner spiser jeg kun i gryteretter, aldri alene! Jeg må følge mitt eget opplegg og ikke disse slankekurene man får! :-)

Gjest Raglan

Skulle ønske jeg var glad i rå grønnsaker, slik at jeg kunne stappe i meg det. Jeg skal bare ned noen få kilo og synes det er veldig vanskelig egentlig.Derfor prøvde jeg dette sunne brødet.

Jeg skal i bryllup i juni og vil ha vekk pittebittelitt ;-))))

Skulle ønske jeg var glad i rå grønnsaker, slik at jeg kunne stappe i meg det. Jeg skal bare ned noen få kilo og synes det er veldig vanskelig egentlig.Derfor prøvde jeg dette sunne brødet.

Jeg skal i bryllup i juni og vil ha vekk pittebittelitt ;-))))

Salaten blir god hvis du blander den med vinaigrettedressing med krydderurter, uten fett seff. *s*

Det vanskeligste for meg er nok å holde meg unna bacon, pølser og lammekoteletter.... :-(

Men det som driver meg er at jeg merker det på buksene allerede! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...