Gå til innhold

Jeg er visst dum


terningkast6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

terningkast6

Jahahahhahaha. Du er veldig dum. Innlegget vises lengre ned på siden.

*rødme*

Prøvde å rulle ned på det vinduet midt på sida, men det hjalp jo ikke.

Takk for hjelpa, men ikke for at du støttet meg i at jeg er dum... Det er sidene som er dumme!! SÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rødme*

Prøvde å rulle ned på det vinduet midt på sida, men det hjalp jo ikke.

Takk for hjelpa, men ikke for at du støttet meg i at jeg er dum... Det er sidene som er dumme!! SÅ!

Jada. Trekker tilbake den. Klart det er sidene som er dumme. De følger ikke vanlig dol-prinsipp. Det burde alle sider gjøre!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terningkast6

Jada. Trekker tilbake den. Klart det er sidene som er dumme. De følger ikke vanlig dol-prinsipp. Det burde alle sider gjøre!!!!!!

Du har et poeng der ja, blir kjempeforvirret av sider som ikke oppfører seg som dol-sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng der ja, blir kjempeforvirret av sider som ikke oppfører seg som dol-sidene.

Send dem en mail med link til dol sine forum, og fortell dem at de har MYYYYE å lære!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send dem en mail med link til dol sine forum, og fortell dem at de har MYYYYE å lære!!

At gründeren av trim.no er gammel DOL-ekspert fra Treningsforum betyr jo ikke at han har fått med seg hvor fantastisk bra DOL-oppsettet er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At gründeren av trim.no er gammel DOL-ekspert fra Treningsforum betyr jo ikke at han har fått med seg hvor fantastisk bra DOL-oppsettet er..

Nei tydeligvis. Kanskje han er mer av typen; Nyskaper.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent.

De er i alle fall vant til å bli våt, siden det regner så mye her......... Men flink til å bruke regntøy er de ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...