Gå til innhold

Jeg kommer ikke inn på DOL


Melaisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest webmaster, tilsyn

Sånn litt nærmere forklart: Jeg kommer ikke forbi påloggingsfeltet. Jeg kan skifte passord, men påloggingsfeltet går ikke vekk. Og på toppen av det hele så svarer ikke webbisen på mailene mine!!

Som vi har svart deg på mail, vi jobber med saken og vi har spurt deg bl.a. om hvilken versjon du har av nettleser. Dette har du ikke svart oss på ennå. Kunne vært fint om du ikke skrev at vi ikke har svart, når vi faktisk har sendt deg svar på mailen du skrev for noen dager siden (+ den du sendte snaue to timer før du startet denne tråden).

Som nevnt jobber vi med saken, men har noe trøbbel med å reprodusere feilen hos oss. Derfor er vi avhengig av å vite hvilke nettlesere dette gjelder, innstillinger etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vi har svart deg på mail, vi jobber med saken og vi har spurt deg bl.a. om hvilken versjon du har av nettleser. Dette har du ikke svart oss på ennå. Kunne vært fint om du ikke skrev at vi ikke har svart, når vi faktisk har sendt deg svar på mailen du skrev for noen dager siden (+ den du sendte snaue to timer før du startet denne tråden).

Som nevnt jobber vi med saken, men har noe trøbbel med å reprodusere feilen hos oss. Derfor er vi avhengig av å vite hvilke nettlesere dette gjelder, innstillinger etc.

Beklager de klossete formuleringene, men budskapet mitt ble ikke helt riktig formidlet fra meg på msn og til de som var logget på med mitt brukernavn. Det var altså ikke jeg som skrev dette.

Nå er jeg på besøk hos en som ikke har problemer med påloggingen, hjemme hos meg virker det fortsatt ikke (i alle fall ikke klokken 14:00).

Det er når man er ufrivillig dolløs at man merker avhengigheten........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...