libra Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Nå er jeg pottesur!!! Skulle ha en av mine sjeldne barnefri helger og riktig nyte friheten - og her sitter jeg på jobb, har over 20 overtidstimer sia fredag kveld - og flere blir det! Frihelg, my ass :-( Det hjalp ikke å få det ut heller!!! 0 Siter
libra Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Skrevet 26. mai 2002 Stakkars deg! *trøsteklem og sånn* ;-) Takk... men det hjalp IKKE :-) Er glad jeg ikke hadde planlagt å reise bort... eller å forføre noen med pastasalaten min!!! 0 Siter
gyrken Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Takk... men det hjalp IKKE :-) Er glad jeg ikke hadde planlagt å reise bort... eller å forføre noen med pastasalaten min!!! Den pastasalat-oppskriften kommer jeg til å være evig takknemlig for. Den er knallgod! *sulten* Jeg har nettopp kommet hjem fra byen, jeg. Og kommer meg selvsagt ikke i seng.. :-) Nå har det blitt så seint at jeg begynner å tenke at jeg like godt kan bli sittende oppe, for barna våkner jo snart uansett... Dette kan bli en tung dag! Det er godt å vite at du har det enda verre! *hehe* 0 Siter
nanna Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Den pastasalat-oppskriften kommer jeg til å være evig takknemlig for. Den er knallgod! *sulten* Jeg har nettopp kommet hjem fra byen, jeg. Og kommer meg selvsagt ikke i seng.. :-) Nå har det blitt så seint at jeg begynner å tenke at jeg like godt kan bli sittende oppe, for barna våkner jo snart uansett... Dette kan bli en tung dag! Det er godt å vite at du har det enda verre! *hehe* Var det den vi fikk hos deg? Den var kjempegod! 0 Siter
gyrken Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Var det den vi fikk hos deg? Den var kjempegod! Jepp, det var libras pastasalat! :-) 0 Siter
terningkast6 Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Felles skjebne er felles trøst? Det blir jo penger av det, et lite lyspunkt vel? 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Takk... men det hjalp IKKE :-) Er glad jeg ikke hadde planlagt å reise bort... eller å forføre noen med pastasalaten min!!! Gidder`u å maile den til meg? Så kan jeg prøve å forføre noen i en av mine frihelger. Her nytter det tydligvis ikke med en veldreid kropp, humor og intellekt - siden all erfaring tilsier at veien til mannens hjerte dessverre går gjennom magen;-) [email protected] 0 Siter
kie Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Jepp, det var libras pastasalat! :-) oppskrift? *sulten* 0 Siter
gyrken Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Takk... men det hjalp IKKE :-) Er glad jeg ikke hadde planlagt å reise bort... eller å forføre noen med pastasalaten min!!! Libra får jeg lov å legge ut oppskriften din en gang til? Jeg er jo redd det ikke skal bli noe på deg mer dersom oppskriften blir allment kjent! ;-) 0 Siter
libra Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Skrevet 27. mai 2002 oppskrift? *sulten* Trodde ikke du hadde behov for å forføre noen... denne retten må brukes med forsiktighet :-) Pastasalat Kyllingfilet, smøres inn med provencalsk krydder og stekes i olje avocado klasetomater, det våte tomatgørret fjernes pastaskruer e.l. valnøtter Jeg beregner 1 kyllingfilet pr. pers, øvrige ingredienser varierer i mengde fra gang til gang. Avocado og tomater deles så smått/stort som det passer deg - valnøttene hakkes. Serveres med nystekte rundstykker, gjerne brytebrød med krydder. Dressing 1/2-1 dl olje massssse hvitløk salt pepper pesto, 2-3 ts Alt røres sammen og blandes sammen med de øvrige ingrediensene. Salaten er like god varm som kald, og restene forsvinner alltid! 0 Siter
kie Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Trodde ikke du hadde behov for å forføre noen... denne retten må brukes med forsiktighet :-) Pastasalat Kyllingfilet, smøres inn med provencalsk krydder og stekes i olje avocado klasetomater, det våte tomatgørret fjernes pastaskruer e.l. valnøtter Jeg beregner 1 kyllingfilet pr. pers, øvrige ingredienser varierer i mengde fra gang til gang. Avocado og tomater deles så smått/stort som det passer deg - valnøttene hakkes. Serveres med nystekte rundstykker, gjerne brytebrød med krydder. Dressing 1/2-1 dl olje massssse hvitløk salt pepper pesto, 2-3 ts Alt røres sammen og blandes sammen med de øvrige ingrediensene. Salaten er like god varm som kald, og restene forsvinner alltid! Tusen takk. Gleder meg til til å smake :-) 0 Siter
libra Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Skrevet 29. mai 2002 Libra får jeg lov å legge ut oppskriften din en gang til? Jeg er jo redd det ikke skal bli noe på deg mer dersom oppskriften blir allment kjent! ;-) Bare legg den ut du, jeg tviler på at de jeg ønsker å forføre er her inne uansett... Dessuten kan andre servere pastasalaten - men de har uansett bare en matrett, de har ikke meg!!! *rå latter* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.