Gå til innhold

Ari fake Behn


Gjest dollyn

Anbefalte innlegg

Gjest dollyn

Ari er ikke god - jeg mener.... hvor mange kjendiser var det han hadde fridd til igjen? Eneste grunnen til at han fikk gifte seg med martha var at den dama var dum nok til å si ja! Hadde digga meg om a' sa nei ved alteret og løp ut av kirka før a' hoppe opp i hestekjerra, dytte vekk pjusken, og galloperte av sted!!!! Og så sto Ari fake igjen ved alteret - BUSTED!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Ler* Du er ikke god selv...fikk du ikke nok respons på innlegget ditt på ungdomsforum? ;))

Så godt at det var henne, og ikke du, som giftet seg med Ari, da! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BareMegBare

Dette har visst gått veldig inn på deg, skjønner jeg?

Hun har jo posta dette innlegget her på Åpent Forum før også... Enkelte ting som er litt vaneklige å svelge, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...