Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre?


Gjest Salta

Anbefalte innlegg

Gjest Salta

Hei!

Jeg er ei jente på 23 år. Jeg er smmen med en gutt på rundt samme alder, vi har vært sammen siden videregående.

Han er en helt herlig gutt, men jeg føler at det finnes ting jeg vil ha en venninne å snakke om med. Ikke noe spesielle ting, bare skravling om klær og alt..

Men jeg får ingen venner...Alle de jeg trodde var venninnene mine unngår å være med meg..hvertfall føler jeg det sånn. Venninnene jeg hadde på ungdomsskolen og videregående snakker jeg ikke så mye med mer, men mange av de har reist til utlandet eller flytta etc.. De er ikke de jeg tenker på, men det er de venninnene jeg har fått de siste årene som jeg føler at unngår meg.

Jeg føler at de eneste gangene de vil være med meg er hvis typen min også skal være med. Og at han er veldig kjekk og at alle liker han (spsielt jentene) er en hel annen historie, men det har seg sånnat ber jeg med en av venninnene mine på noe jeg har lyst til å finne på alene med dem, det trenger bare å være å gå en tur, shoppe eller hva som helst så har de alltid en unnskylding.Ofte hvis jeg prøver å be med noen på fest eller hyttetur unngår de å svare meg (via sms), eller de har en unnskyldning jeg vet at ikke er sant. Men hvis typen min skal være med på ette jeg foreslår er de altid mye mer interresert i å finne på noe.

Hva er dette...?! Hva er det jeg gjør som gjør at ingen liker meg, ingen vil være med meg...? Jeg har ingen venninner, og det savner jeg så veldig. Guttevenner har jeg, og de er alltid glade for å se meg og med dem er det aldri noe tull. De liker meg for den jeg er og er ærlig med meg. Men hvorfor er det ingen jenter som liker meg..?

Kan det være måten jeg oppfører meg på, føler de at jeg er trussel mot dem..? For jeg må si at det noen jeg ikke har blitt venninne med så kan grunnen være at jeg synes at jenta er så pen, eller har noe som jeg er sjalu på og da vil jeg heller unngå å være med henne. Jeg har ingen som helst selvtillit så jeg har hardt for å tro at noen kan være sjalu på meg..men jeg vet at mange er sjalu på meg pga at jeg ar en gutt de fleste har vært og er forelska i. Og jeg tror at det kan gjøre at de ikke liker meg.

Men se bort i fra hva jeg tror, porblemet mitt er at ingen venninner liker meg...Hva gjør jeg galt? Hva gjør at dere ikke vil være med ei venninne etterhvert..?

Setter pris på alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thoughtful

Vanskelig å svare på, egentlig.

Men kanskje de er sjalu på deg for kjæresten din?

Ting tyder by the way på at du er pen selv, ettersom du har en såpass pen kjæreste som du sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...