Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jøss, så mye jeg ikke får med meg!

Så A. skal altså flytte hit. Skal han bo hos moren din? Har jo hørt det har vært løselig diskutert, men ante ikke at det var avgjort.

Vi var vel også de aller siste som fikk høre om familieforøkelsen som er på gang i slekta. Det er vel slik at alle regner med at noen andre har fortalt det, og så sitter vi her da og vet ingen ting :o)

Hege har spysjuka, gubben er ute og hogger ved, og jeg skulle egentlig prøve å oppdatere husholdningsbudsjettet , men så ramlet jeg innom her da - for første gang på flere uker.

Håper du har det bra. Synd at ikke du også kan komme deg nordover en tur.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55565-amiga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, 1845 man 3. juni ankommer han Langnes med BU 461! Skal jobbe som vikar i barnehager, mamma kjører han til og fra jobb.

Jeg var på apoteket og veide meg for første gang på over 2 år, BMI var steget fra 21 til 26 og i tillegg har jeg høyt kolesterol (steg fra 6,3 til 7,3 fra jan til apr) så nå er det trim og mager mat! Sykler 2 mil daglig inne *s*

Familieforøkelsene fikk jeg vite om i påska tror jeg det var. Det har vært stille fra G.T. en stund nå så kanskje hun har tomt kontantkort?! Jeg sendte en SMS til dere for en stund siden, men er ikke sikker på om dere har samme nummeret som før.

Mitt er: +34 659 42 65 65

Jeg skulle gjerne ha tatt meg en tur, men det var de der pengene da..... :-(

Jeg må bare få minne deg på om at det koster fremdeles bare 60 øre min. og ring til meg! ;-)

Hils mannen!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55565-amiga/#findComment-228782
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...