Gå til innhold

Piratbukser til gutter...


Gjest Buggy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har litt problemer med begrepene her;

Piratbukser og capribukser. Shorts og Bermudashorts.

Jeg kjøpte nylig en kul bukse med slik strikkanordning i bunnen som går ned til midt på leggene. Luftig og fin, men kanskje litt homo. Hva kalles den? Jeg kjøpte også en caprishorts i samme slengen. Den går litt nedenfor knea og er robbust i utførelsen og i stoffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt problemer med begrepene her;

Piratbukser og capribukser. Shorts og Bermudashorts.

Jeg kjøpte nylig en kul bukse med slik strikkanordning i bunnen som går ned til midt på leggene. Luftig og fin, men kanskje litt homo. Hva kalles den? Jeg kjøpte også en caprishorts i samme slengen. Den går litt nedenfor knea og er robbust i utførelsen og i stoffet.

Grattis med ny piratbukse ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt problemer med begrepene her;

Piratbukser og capribukser. Shorts og Bermudashorts.

Jeg kjøpte nylig en kul bukse med slik strikkanordning i bunnen som går ned til midt på leggene. Luftig og fin, men kanskje litt homo. Hva kalles den? Jeg kjøpte også en caprishorts i samme slengen. Den går litt nedenfor knea og er robbust i utførelsen og i stoffet.

Du er sikkert kjekk uansett hva de buksene kalles. Piratbukser og capribukser er nok det samme. Bermudashorts er kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert kjekk uansett hva de buksene kalles. Piratbukser og capribukser er nok det samme. Bermudashorts er kortere.

Nuvel- takk ;-)

Tør jeg be deg vurdere å laste ned 'Something Wicked' med The Herbaliser? Litt spesiell, men det er fremragende musikk - i mitt hode vel og merke. Spilles høyt - meget høyt.

(dersom den er tilgjengelig - ny skive. Dessuten er det ingen i Oppland som vet hva det er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel- takk ;-)

Tør jeg be deg vurdere å laste ned 'Something Wicked' med The Herbaliser? Litt spesiell, men det er fremragende musikk - i mitt hode vel og merke. Spilles høyt - meget høyt.

(dersom den er tilgjengelig - ny skive. Dessuten er det ingen i Oppland som vet hva det er)

Skal bli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel- takk ;-)

Tør jeg be deg vurdere å laste ned 'Something Wicked' med The Herbaliser? Litt spesiell, men det er fremragende musikk - i mitt hode vel og merke. Spilles høyt - meget høyt.

(dersom den er tilgjengelig - ny skive. Dessuten er det ingen i Oppland som vet hva det er)

Den blir bedre og bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...