Gå til innhold

Nakenbading


Gjest -anonym-

Anbefalte innlegg

Gjest -anonym-

Jeg har aldri nakenbadet, men lurer på en ting. Er det ikke lett for gutter å få stå og er det vanlig at gutter får stå-pikk undre nakenbading med jenter? En får jo se opphissende saker og ting :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørt om "badetiss" (hvis det er kaldt vann da) ?

"Badetiss", hehe.

Nytt ord i vokabularet. Skal aldri bade mere før sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er snakk om å bade utandörs her i Norge, så blir vel ikkje dét noko problem...

Brrrrrrrrrrrr.....

Men bortsett frå desse teoretiske anatomikunnskapane, har eg ikkje erfaring med nakenbading saman med karfolk... Så eg skal ikkje uttale meg skråsikkert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naturisten

De fleste gutter som ferdes på fristrender blir veldig brune på ryggen den første sommeren. Deretter er det ikke like spennende å se nakne jenter på stranda. Tror faktisk de fleste naturister synes det er mer opphissende på en vanlig strand ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinnen

"Badetiss", hehe.

Nytt ord i vokabularet. Skal aldri bade mere før sex.

Hvis du er mann så har jeg et godt råd til deg..... bad før sex!

Den beste sexen jeg har hatt var da gubben skulle tøffe seg og hev seg ut i ishavet en sommerkveld. Like etter hadde vi sex, og det var en deilig opplevelse med en avkjølt penis. Den ble jo fort varm da, men likevel, det er en av de gangene som ikke går i glemmeboka så lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...