Gå til innhold

Kjipe jobben


Gjest punkyB

Anbefalte innlegg

Gjest punkyB

Disse møkkafolkene (=datasikkerhet) har stengt for all mail utenom jobbmail - ikke får jeg tatt tester - faen faen faen - hva forventer de at vi skal gjøre på jobben ?

Dette med mailen er jo måte på å være redd for virus og dill og dall !!?? Kan man forresten lese en nameplanet konto fra notes ?

Stenger dem for DOL slutter jeg på dagen .....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Sånt no' kan du ikke finne deg i. Fortell dem at du er meget seriøs i forhold til jobben, så seriøs at du er villig til å benytte din meget store, informative og PRIVATE kontaktflate for å gjøre en ekstra innsats for firmaet.

Noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Sånt no' kan du ikke finne deg i. Fortell dem at du er meget seriøs i forhold til jobben, så seriøs at du er villig til å benytte din meget store, informative og PRIVATE kontaktflate for å gjøre en ekstra innsats for firmaet.

Noe sånt.

Ikke gjør samme tabben som meg, jeg sa jeg ønska meg Eurosport og internett fordi jeg kjeda meg på jobb. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Ikke gjør samme tabben som meg, jeg sa jeg ønska meg Eurosport og internett fordi jeg kjeda meg på jobb. :-/

hehe - jeg får prøve å finne på noe lurt her. Kommer pinapule meg ikke inn på skandiabanken heller - dvs. virker ikke som om han finner sertifikatet selv om jeg ser det ligger der.

*gggrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

hehe - jeg får prøve å finne på noe lurt her. Kommer pinapule meg ikke inn på skandiabanken heller - dvs. virker ikke som om han finner sertifikatet selv om jeg ser det ligger der.

*gggrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Hold godt fast på dol ihvertfall.

Det er vel unødvendig å si at vi fremdeles ikke har internett tilgjengelig på jobb. Og slett ikke Eurosport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Hold godt fast på dol ihvertfall.

Det er vel unødvendig å si at vi fremdeles ikke har internett tilgjengelig på jobb. Og slett ikke Eurosport.

Ikke internett i det hele tatt ...hmmmmm .... kanskje jeg heller burde holde kjeft og slutte med sytinga ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Ikke internett i det hele tatt ...hmmmmm .... kanskje jeg heller burde holde kjeft og slutte med sytinga ??

Nei, nei nei! Her gjelder det om å holde tunga beint i munnen. Du er blitt fratatt et gode du allerede har hatt, regelrett stjeling kaller man sånt. Jeg derimot har aldri vært i nærheten av å få...*hulk*.. ønsket mitt oppfylt. Innbiller meg at forhandlingsgrunnlaget er litt forskjellig i de to sakene.

Dessuten jobber jeg i en fuckings statlig bedrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Nei, nei nei! Her gjelder det om å holde tunga beint i munnen. Du er blitt fratatt et gode du allerede har hatt, regelrett stjeling kaller man sånt. Jeg derimot har aldri vært i nærheten av å få...*hulk*.. ønsket mitt oppfylt. Innbiller meg at forhandlingsgrunnlaget er litt forskjellig i de to sakene.

Dessuten jobber jeg i en fuckings statlig bedrift.

Har vært sånn hele tiden her da så lenge jeg har jobbet her - ikke lenge det forøvrig. Slike ting bør man jo opplyse om på intervju !!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Har vært sånn hele tiden her da så lenge jeg har jobbet her - ikke lenge det forøvrig. Slike ting bør man jo opplyse om på intervju !!??

Absolutt. Kanskje du kan forlange kompensasjon? Et realt lønnshopp hadde sikkert ikke vært å forakte.

Å dæver'n, nå kommer svigermor snart tilbake. Svoger'n tok henne med på en luftetur for ei stund sida. *ser på klokka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Absolutt. Kanskje du kan forlange kompensasjon? Et realt lønnshopp hadde sikkert ikke vært å forakte.

Å dæver'n, nå kommer svigermor snart tilbake. Svoger'n tok henne med på en luftetur for ei stund sida. *ser på klokka*

Låse døra ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Låse døra ??

Nytter ikke. Bor ikke akkurat i Fort Knox, vettu.

Snuppa har søkt tilflukt på pc-en etter at hun kom sist torsdag, det er det eneste stedet bestemora lar henne være i fred. Jaja, bare to dager igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Nytter ikke. Bor ikke akkurat i Fort Knox, vettu.

Snuppa har søkt tilflukt på pc-en etter at hun kom sist torsdag, det er det eneste stedet bestemora lar henne være i fred. Jaja, bare to dager igjen....

Er vel bare å bite tenna sammen og holde ut *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...