Spirea Skrevet 2. oktober 2000 Skrevet 2. oktober 2000 Jeg undres på om ikke innholdet i forumet Meldinger burde utelukkes fra det som kommer opp i det orange feltet til høyre på Forsiden, Nye innlegg i Forum..... Svært mange av meldingene er temmelig interne og jeg undres hvordan det ser ut for evt. nye lesere når det kommer opp overskrifter som "Spirea!!!", "Wulfiiiii!", "Nemi-Bæibiii"... "Beste?? Stone..." og tilsvarende. Noe å tenke på? Det hender at debatten går høyt både på åpent og på meldinger og det er kanskje også en idè å vurdere hva som skal tas med av overskrifter fra Åpent Forum... Tenke litt på hvordan Doktor Online framstår med slike overskrifter på forsiden... Skjønner hvor jeg vil hen? 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 2. oktober 2000 Skrevet 2. oktober 2000 Jeg har alt forelagt dette for redaksjonen for en stund siden og de skulle se om det var mulig å få til. Jeg skal purre på dem igjen. 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 2. oktober 2000 Skrevet 2. oktober 2000 Vi jobber med denne saken som høy prioritet - den er litt kinkig å få til, men vi håper snart å nå frem. Med vennlig hilsen, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.