agapetos Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 hei! barre lurer på om det er noen fra haugesund her inne? veldig lenge siden jeg har vært her nå, syns å huske at det skulle være noen arabere her. tar jeg feil? jeg flytter til haugesund i løpet av sommeren og vil gjerne møte dere. mange hilsner fra agapetos 0 Siter
Nico68 Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Hei Vi bor 20 min fra Haugesund retning Tysvær. Du finner mailadressen vår her http://hjem.sol.no/groped68/ Mvh Nico og pusleline 0 Siter
Sør Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Hei Vi bor 20 min fra Haugesund retning Tysvær. Du finner mailadressen vår her http://hjem.sol.no/groped68/ Mvh Nico og pusleline Hei, Ville bare benytte anledningen til å hilse til dere begge to. Håper vi kan arrangere et treff om ikke så lenge. Ønsker dere alt godt. *klem* 0 Siter
Wulfi Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Njaaa..... jeg er FRA Haugesund ,men flytta ut på landet for X antall år siden. Men vi har hatt et mini-treff i Haugesund ,og det blir sikkert fler ,så du får bare følge med på meldinger :-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Hei, Ville bare benytte anledningen til å hilse til dere begge to. Håper vi kan arrangere et treff om ikke så lenge. Ønsker dere alt godt. *klem* Gi beskjed om du trakter innover mot tigerstaden en dag og da *s* 0 Siter
Sør Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Gi beskjed om du trakter innover mot tigerstaden en dag og da *s* Hei, Jeg var innom, men hadde det litt travelt. Skal kanskje innom neste måned. Vi får arrangere et minitreff! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
agapetos Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Skrevet 28. mai 2002 Hei, Jeg var innom, men hadde det litt travelt. Skal kanskje innom neste måned. Vi får arrangere et minitreff! :-) Med vennlig hilsen hvis det blir et treff i haugesund.. please inkluder meg. vil så gjerne treffe dere! jeg pakker sekken engang i sommer og rømmer fra øst til vest.. 0 Siter
Nico68 Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Hei, Ville bare benytte anledningen til å hilse til dere begge to. Håper vi kan arrangere et treff om ikke så lenge. Ønsker dere alt godt. *klem* Hei Sør Kom plutselig på at jeg skrev en gang at vi skulle prøve å få til et møte i Haugesund. Ble øyeblikkelig rammet av et anfall av dårlig samvittighet fordi jeg rett og slett har glemt det ut. Nå ser det imidlertid ut som om jeg skal på attføring ( igjen) og regner da med at jeg får bedre tid til å planlegge litt. Ellers er vi høyst oppegående:-) og har det særdeles veldig bra sammen. Mvh Nico 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.