Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har i dagevis diskutert i tråden "Burde hun få erstatning". Det har vært en god diskusjon - kanskje en av grunnen er at det har hersket en god tone - uavhengig av synspunkt.

Jeg ser du hisser deg opp over sørs besøk i tråden, og det har du all rett til all den tid du har rett i at innleggene fra han til deg er både sjikanerende og personforfølgende. Jeg oppfordrer deg imidlertid til å si hva du mener i ett innlegg, deretter overse han. Klarer du det så bidrar du til å holde tråden ren for sørs søppelretorikk. Du vet meget godt at han aldri gir seg og han innrømmer aldri feil, så å fortsette utvekslingen med han vil være ganske så meningsløs.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55629-morsk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Morsk

Tonen var ålreit slik den bær være i et offentlig forum før psykopaten dukket opp.

Må inrømme at jeg for en gangs skyld ble SKIKKELIG forbannet. Å bli beskyld for å forsvare barneskjenderi, når saken er at jeg forsvarer en rettskraftig dom, er å gå over en rød linje..

Du har selvsagt helt rett i alt du skriver om at det eneste effektive våpen er total boikott og ignoranse.

Vi får prøve så godt vi kan og håpe at det engang i fremtiden kan bli som på VG-nett, hvor signaturen "soerlige" forduftet etter 7765 innlegg, og en fin tone og ett saklig debattfrum ble resultatet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55629-morsk/#findComment-229168
Del på andre sider

Tonen var ålreit slik den bær være i et offentlig forum før psykopaten dukket opp.

Må inrømme at jeg for en gangs skyld ble SKIKKELIG forbannet. Å bli beskyld for å forsvare barneskjenderi, når saken er at jeg forsvarer en rettskraftig dom, er å gå over en rød linje..

Du har selvsagt helt rett i alt du skriver om at det eneste effektive våpen er total boikott og ignoranse.

Vi får prøve så godt vi kan og håpe at det engang i fremtiden kan bli som på VG-nett, hvor signaturen "soerlige" forduftet etter 7765 innlegg, og en fin tone og ett saklig debattfrum ble resultatet.

"Må inrømme at jeg for en gangs skyld ble SKIKKELIG forbannet. Å bli beskyld for å forsvare barneskjenderi, når saken er at jeg forsvarer en rettskraftig dom, er å gå over en rød linje."

Det er jeg enig i, men jeg tror jeg kan berolige deg med at de færreste her deler sørs synpunkt om at du forsvarer overgrep mot barn. Du har argumentert godt for deg - og selv om jeg har vært uenig med deg i enkelte ting, har jeg aldri vært i nærheten å tenke som sør.

"Du har selvsagt helt rett i alt du skriver om at det eneste effektive våpen er total boikott og ignoranse."

Men webmaster bør få beskjed. Løgn og sjikane som handler om så grove beskyldninger bør få følger. Jeg er enig i at man ikke skal akseptere at det skal måtte henge ved en, fordi EN enkelt person her på dol ikke skjønner tegninga.

"Vi får prøve så godt vi kan og håpe at det engang i fremtiden kan bli som på VG-nett, hvor signaturen "soerlige" forduftet etter 7765 innlegg, og en fin tone og ett saklig debattfrum ble resultatet."

Sør har hittil hatt amnesti her på dol, uvisst av hvilken grunn, men jeg håper og regner med at det går ett og to lys opp for webmastrene etterhvert. Den siste halve uken har vært som en drøm. Heftige men siviliserte diskusjoner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55629-morsk/#findComment-229184
Del på andre sider

Du skriver: "Å bli beskyld for å forsvare barneskjenderi"

Jeg skrev: "Jeg konstaterer bare at du (som sedvanlig) står på siden mot offeret, og bagatelliserer overgrep mot barn."

Forsøk å forholde deg til fakta.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55629-morsk/#findComment-229321
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...