Gå til innhold

Igjen....


lillesnillemeg

Anbefalte innlegg

lillesnillemeg

Jeg slet med bulimi for en god stund siden, og ble helt frisk.

Men nå har jeg begynt å kaste opp igjen!Jeg gjør det ikke hele tiden, jeg kan godt spise en hel middag uten å kaste den opp igjen.Er jeg syk igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære lillesnillemeg! Du sier at du slet med spiseforstyrrelse (bulimi) for en god stund, og ble helt frisk. Når du nå har begynt å kaste opp igjen er du nok i faresonen for å bli syk igjen. Jeg vet ikke om du klarte å bli frisk ved egen hjelp sist eller ved hjelp av helsepersonell. Da du selv har vanskelig for å føle, kjenne, innse at du er syk igjen vil jeg på det sterkeste anbefale deg å søke hjelp nå, lykke til videre for å klare dette!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn var det for meg og!!

men når jeg ikke har bulimi, så savner jeg det ganske mye, så det

blir til at jeg "velger" å gå tilbake til matkick og rensing... men det er overhodet ikke ille lenger slik d var før, og jeg har kontroll over d selv.

bare kjipt om natta, får ikke sove for jeg tenker på mat.

men som sagt, jeg er helt frisk nå..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...