Gå til innhold

SDD - vedr. sykdommen din

Anbefalte innlegg

Gjest Basseluska
Skrevet

Jeg anbefaler deg å kontakte lege i morgen. Inntil du er frisk igjen, bør du avstå fra sex.

Også en puddel da!

*rister på hodet*

Skrevet

Det var ikke en puddel, det var en sau.

Har en sauebonde av en kompis, så det sier seg vel egentlig selv :)

Skrevet

hehe

Gjest Basseluska
Skrevet

Å, det var en sau ja... Skrapesyke på kølla er ikke å spøke med!

Skrevet

Å, det var en sau ja... Skrapesyke på kølla er ikke å spøke med!

Egentlig fikk jeg det av kompisen min - han er jo som sagt sauebonde, og får dermed kjørt seg. For å si det sånn.

Når han får noe så vil ofte jeg også få det, da vi, jeg og han, har slike kosekvelder sammen.

Han er så søt så :)

Gjest Basseluska
Skrevet

Egentlig fikk jeg det av kompisen min - han er jo som sagt sauebonde, og får dermed kjørt seg. For å si det sånn.

Når han får noe så vil ofte jeg også få det, da vi, jeg og han, har slike kosekvelder sammen.

Var han med på Farmen på TV2?

Skrevet

Var han med på Farmen på TV2?

Farmen?

Jeg har aldri hørt om det, fordi jeg ikke vet hva realityserier som det og BB er, så jeg kan ikke svare på det..:)

Gjest Basseluska
Skrevet

Farmen?

Jeg har aldri hørt om det, fordi jeg ikke vet hva realityserier som det og BB er, så jeg kan ikke svare på det..:)

Å, ikke skryt på deg noe nå da - Per Morten!

Skrevet

Å, ikke skryt på deg noe nå da - Per Morten!

Jeg er da Espen Ecbo, det er jo noe alle vet :)

Gjest Basseluska
Skrevet

Jeg er da Espen Ecbo, det er jo noe alle vet :)

Å, nå skulle jeg prøve å være grei og kamuflere deg overfor de andre. Vet jo at du ikke vil at alle skal vite hvem du er, Espen. Derfor kalte jeg deg Per Morten. Men tok du den? Neeeeida!

martine1365379969
Skrevet

Er du homofil???????????????????????

martine1365379969
Skrevet

Skrevet

Jeg er nekrofil.

terningkast6
Skrevet

To menn ser en geit som har hodet satt fast i et gjerde. Den ene rundpuler geita. Din tur nå, OK sier den andre og setter hodet i gjerdet og trekker ned buksa.

Skrevet

To menn ser en geit som har hodet satt fast i et gjerde. Den ene rundpuler geita. Din tur nå, OK sier den andre og setter hodet i gjerdet og trekker ned buksa.

Jeg misliker sterkt at noen misbruker geit.

martine1365379969
Skrevet

Jeg er nekrofil.

kva er nekrofil??

Skrevet

kva er nekrofil??

Det er sånne som puler lik, men jeg lyver når jeg sier at jeg er det.

Om ikke lenge kommer jeg nok til å stå fram som heterofil. Jeg liker trossalt damer, og jeg liker dem veldig godt!

terningkast6
Skrevet

Jeg misliker sterkt at noen misbruker geit.

Men sau er OK?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er sånne som puler lik, men jeg lyver når jeg sier at jeg er det.

Om ikke lenge kommer jeg nok til å stå fram som heterofil. Jeg liker trossalt damer, og jeg liker dem veldig godt!

Da bør vi komme litt inn på: liker de deg ? Lik hverken liker eller ikke liker.. de er mer lik lik..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...