Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Ja,da er jeg hjemme igjen. Deilig er det. Sin egen seng, og ikke minst doen vår var det godt å komme hjem til. Spesielt siden gudene forbarmer seg over landsdelen vår.

Er omgitt av trette tryner, vi mista ei natt på hjemturen, så søvn har det vært lite av. Skal skrive mer til deg siden jeg, ville bare si god morgen.

Nå må vi finne fram gamle rutiner her i gården!

P.S Ser du kom deg inn i bunaden:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55696-solsikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen vennen:o) Og takk for sms meldinger*s*

Dere hadde vel en fin tur, tiltross for at det er godt å komme hjem:o) Regner med dagen i dag blir varm, spesielt siden jeg må være kledd i svart fra topp til tå. Skal i begravelse i dag kl 11. Tanta til sambo som er død.

Det vil nok ta sin tid å komme inn i rutinene ja:o) Regner med bestemor har skjemt bort minstemann slik at du må få han på rett kjøl også:o) Og eldstemann har sikkert kjempe mye å fortelle sine klassekamerater:o)

Samboen din overlevde vel det at du var borte? Han sultet ikke ihjel foran kjøleskapet vel*s*

Ja jeg kom meg inn i bunaden, så vidt. Den var veldig trang, men man lider for skjønheten vet du. Selv om man ikke akkurat er så skjønn i en bunad:o)

Gleder meg til mailer og meldinger fra deg igjen:) Også må det ikke være så lenge til neste gang vi treffes. Kanskje jeg skal få sambo til å fly meg og Bamse over fjorden. Så får din sambo ta Bamse i et lyndressurkurs:o)

Store klemmer fra meg:o)

Ps: på lørdag skrev jeg en melding til deg, så om du spoler deg litt nedover vil du sikkert finne det*s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55696-solsikke/#findComment-229474
Del på andre sider

Lillelurven

God morgen vennen:o) Og takk for sms meldinger*s*

Dere hadde vel en fin tur, tiltross for at det er godt å komme hjem:o) Regner med dagen i dag blir varm, spesielt siden jeg må være kledd i svart fra topp til tå. Skal i begravelse i dag kl 11. Tanta til sambo som er død.

Det vil nok ta sin tid å komme inn i rutinene ja:o) Regner med bestemor har skjemt bort minstemann slik at du må få han på rett kjøl også:o) Og eldstemann har sikkert kjempe mye å fortelle sine klassekamerater:o)

Samboen din overlevde vel det at du var borte? Han sultet ikke ihjel foran kjøleskapet vel*s*

Ja jeg kom meg inn i bunaden, så vidt. Den var veldig trang, men man lider for skjønheten vet du. Selv om man ikke akkurat er så skjønn i en bunad:o)

Gleder meg til mailer og meldinger fra deg igjen:) Også må det ikke være så lenge til neste gang vi treffes. Kanskje jeg skal få sambo til å fly meg og Bamse over fjorden. Så får din sambo ta Bamse i et lyndressurkurs:o)

Store klemmer fra meg:o)

Ps: på lørdag skrev jeg en melding til deg, så om du spoler deg litt nedover vil du sikkert finne det*s*

Sambo døde ikke av sult, men vi holdt på å omkomme av støvdottangrep da vi kom hjem! Sukk. Og jeg som ellers har et avslappa forhold til støv og dritt. men dette var drøyt. Drittgubbe!! *s*

Moter meg opp til vasking nå, jeg da.

Varmt ja, guud, det er delig å se ofotfjellan bada i sol, det har spira og grodd veldig i blomsterbedene JEG har ordna, og det føltes godt. jeg frykter jeg er i ferd med å bli gamel og inntørka, vi festa ikke en eneste dag, MEN alibiet er greit, drakk et par pils hver dag *S*

Skal sende mailer til deg jeg, må oppdatere meg litt her og der, blir nok endel ute siden været er så flott.

Tastes.

Klæm.

P.S Ja, kom bare over fjorden du, sambo venter nytt barn rundt 10 juni, da blir det nok styr her:-o

Han har forresten fått i oppdrag å dressere en annen gjeterhund...Stolt?? nææææsjda!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55696-solsikke/#findComment-229478
Del på andre sider

Sambo døde ikke av sult, men vi holdt på å omkomme av støvdottangrep da vi kom hjem! Sukk. Og jeg som ellers har et avslappa forhold til støv og dritt. men dette var drøyt. Drittgubbe!! *s*

Moter meg opp til vasking nå, jeg da.

Varmt ja, guud, det er delig å se ofotfjellan bada i sol, det har spira og grodd veldig i blomsterbedene JEG har ordna, og det føltes godt. jeg frykter jeg er i ferd med å bli gamel og inntørka, vi festa ikke en eneste dag, MEN alibiet er greit, drakk et par pils hver dag *S*

Skal sende mailer til deg jeg, må oppdatere meg litt her og der, blir nok endel ute siden været er så flott.

Tastes.

Klæm.

P.S Ja, kom bare over fjorden du, sambo venter nytt barn rundt 10 juni, da blir det nok styr her:-o

Han har forresten fått i oppdrag å dressere en annen gjeterhund...Stolt?? nææææsjda!

Det kan godt være at jeg kommer over fjorden en tur:o) Hadde vært kjempe kos i alle fall. Men det blir en alene tur uten barn tror jeg:o) Oj så det kommer valp i huset 10.juni kanskje jeg skal vente til da*s* Elsker valper:o) Tror nok samoben din er flink med hunder ja, så jeg forstår godt at han har fått i oppdrag å dresere andres hunder.

De støvdottene skal du bare gi blanke i så lenge været er som det er. Nyt heller god været enn å fjerne disse støvdottene:o) Det lille av husarbeid som har vært gjort her i det siste, blir gjort på kveldstid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55696-solsikke/#findComment-229480
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...