Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Hi hi hi! ;-)

Sånt kan ikke gamle Ragla!

Internettforbindelsen er helt sjuk her, virker ikke i det hele tatt på min brukeridentitet så nå er jeg inne på snuppa. Pleier bare vare 10-15 min. så detter den også ut. Skal gjøre noe kinesisk med M snart, venter bare på at han skal komme tilbake fra butikken. De reiser onsdag morgen. Først til Bergen, så tar de båten torsdag morgen derfra.

Annonse

Gjest retvizan

Spar meg ..........du lovte hvis jeg ba på mine knær. Og det gjorde jeg. Husk de er slitte også, og enda ba jeg

Jada, du skal få! Men ikke før forbindelsen her er bedre. Nå bruker jeg evigheter på å få opp sidene, og min doltid er MEGET begrensa.

Hi hi hi! ;-)

Sånt kan ikke gamle Ragla!

Internettforbindelsen er helt sjuk her, virker ikke i det hele tatt på min brukeridentitet så nå er jeg inne på snuppa. Pleier bare vare 10-15 min. så detter den også ut. Skal gjøre noe kinesisk med M snart, venter bare på at han skal komme tilbake fra butikken. De reiser onsdag morgen. Først til Bergen, så tar de båten torsdag morgen derfra.

Du og M ... Noe kinesisk ??? Eh.... Kama Sutra ????

Gjest Raglan

Jada, du skal få! Men ikke før forbindelsen her er bedre. Nå bruker jeg evigheter på å få opp sidene, og min doltid er MEGET begrensa.

Fikk ikke du nytt utstyr nettopp da ??

Går på jobb nå og frem til kl.15. Deretter lager jeg TORSK til middag,( gubben har lagt inn ønske om det), og etterpå nedover for å se på Trulte. Er bestemorsyk i dag - har ikke sett henne på en uke.

Når jeg så kommer hjem og slår på denne greia her, så har jeg forhåpentligvis bilder av trampolinevidunderet.

Gjest retvizan

Fikk ikke du nytt utstyr nettopp da ??

Går på jobb nå og frem til kl.15. Deretter lager jeg TORSK til middag,( gubben har lagt inn ønske om det), og etterpå nedover for å se på Trulte. Er bestemorsyk i dag - har ikke sett henne på en uke.

Når jeg så kommer hjem og slår på denne greia her, så har jeg forhåpentligvis bilder av trampolinevidunderet.

Vi hadde torsk i går. Tenkte på deg da, vettu.

Har ikke kobla til det nye ennå, høvdingen må til med drillen.

Gjest Raglan

Vi hadde torsk i går. Tenkte på deg da, vettu.

Har ikke kobla til det nye ennå, høvdingen må til med drillen.

Jeg er blitt en kløpper i torskekoking ;-)). Men jeg synes alltid at sånn fersk fisk blir for lite salt.

Hvor mye salt har du pr.ltr. vann ??

Du tar det vel på rus du ,som den gooooode husmoren du er ;-)

Gjest retvizan

Jeg er blitt en kløpper i torskekoking ;-)). Men jeg synes alltid at sånn fersk fisk blir for lite salt.

Hvor mye salt har du pr.ltr. vann ??

Du tar det vel på rus du ,som den gooooode husmoren du er ;-)

Ja, jeg pleier alltid ruse både meg og torsken.

Har du sjekka innboksen din? ;-)

Annonse

Men du trodde ikke jeg var generøs nok til å dele med torsken?

Må snart logge av, gjengen er ferdig å spille monopol. :-/

Du får rope ned og si at du holder på å laste ned no ,men at du kommer etterpå... Det mitt "standard svar" når noen andre vil jeg skal logge av :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...