Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Er gamla med i gjengen - vinner hun.

Leste du mailen min om vår kjære dols tan......... Er det rett ??

JA! Det er jo bare nødt til å være ham! *angst*

Gamla ser på tysk tv, de andre spiller ennå. Trodde de var ferdige, men må ha hørt feil.

Fortsetter under...

Gjest Raglan

JA! Det er jo bare nødt til å være ham! *angst*

Gamla ser på tysk tv, de andre spiller ennå. Trodde de var ferdige, men må ha hørt feil.

Har en mistanke om at snoopydama mailer med ham. Har sett sånn ut på meldinger ( sier hun som _ aldri _ leser andres meldinger ) *s*

Gjest retvizan

Har en mistanke om at snoopydama mailer med ham. Har sett sånn ut på meldinger ( sier hun som _ aldri _ leser andres meldinger ) *s*

Vi bør følge nøye med på et visst forum heretter.

Aldri leser andres meldinger??? Når var det hu slo den plata i deg?!

Annonse

Gjest retvizan

Du kan jo si du har migrene og vil ha fred -eller spandere litt av det du og torsken bruker *s*

Jeg har aldri migrene. Skal egentlig ikke klage i dag, var og så en kamp hvor snuppa spilte og etter det har jeg fått være i fred. Hjelper å lukke døra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...