Gå til innhold

Vi vinket til dronningen og Marius igår :-)


Reg@l

Anbefalte innlegg

De skulle som kjent være med Kongeskipet fra Trondheim til Oslo, og på den ruta må de gjennom Karmsundet. Tigerforeldrene mine bor ved sjøen, og etter middagen satt vi i sofakroken og leste og kikket på båtene. "Sjekk den der da!" "E kje det kongeskipet???" Alle springer ut i vinterhagen, ungene er helt i ekstase. Farfar har trevet med seg kikkerten og vi kikker etter tur. Ingen dronning å se, men vi vinket likevel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*LOL* Nå lurte jeg på om dere hadde truffet dem på West Coast Nationals i går !!!! Så for meg Sonja & Marius mindt blandt V8 , Krom og fyllesyke folk...*lololol*

Var det mye bra bil foressten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* Nå lurte jeg på om dere hadde truffet dem på West Coast Nationals i går !!!! Så for meg Sonja & Marius mindt blandt V8 , Krom og fyllesyke folk...*lololol*

Var det mye bra bil foressten ?

Hadde vi møtt dronningen på West Coast, så hadde jeg garantert gått i bakken. hehe.

Mye bra ja! Og en stakkar som ble hentet av Viking når treffet var over.

En haug med Corvetter, grombilen over alle grombiler *sikler* Men det var lite Mustang å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi møtt dronningen på West Coast, så hadde jeg garantert gått i bakken. hehe.

Mye bra ja! Og en stakkar som ble hentet av Viking når treffet var over.

En haug med Corvetter, grombilen over alle grombiler *sikler* Men det var lite Mustang å se.

Det der med Viking er flaut vettu.... Vi måtte NESTEN hentes av Viking en gang i vi var i Bergen på treff...*huff*

Dumt vi ikke var der og fikk sett noe ,men slik er det når jentungen leker "super modell". Fotograferingen gikk bra ,så nå får vi se dah. Står mellom jentungen vår ,og ei annen jente. *krysse fingrer*

Mustangen vår står fremdeles på verksted ved siden av Anker.... Vi er vel heldige om vi får den før neste sesong :-( I mellomtiden råner jeg med Audien vettu ;-)

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med Viking er flaut vettu.... Vi måtte NESTEN hentes av Viking en gang i vi var i Bergen på treff...*huff*

Dumt vi ikke var der og fikk sett noe ,men slik er det når jentungen leker "super modell". Fotograferingen gikk bra ,så nå får vi se dah. Står mellom jentungen vår ,og ei annen jente. *krysse fingrer*

Mustangen vår står fremdeles på verksted ved siden av Anker.... Vi er vel heldige om vi får den før neste sesong :-( I mellomtiden råner jeg med Audien vettu ;-)

*sukk*

Hva feiler det den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det den?

Ikke så veldig mye galt. Er litt karosseri arbeid som skal gjøres ,men fyren (Lodve heter han), er jo SÅÅÅÅÅ treg !!! Jeg har mest lyst til å hudflette den fyren ,men Alf sier jeg ikke får lov å eksplodere...Hrmpf.... (Selv om Alf også begynner å bli riiimelig lei av å vente nå. Bilen har stått der nede i MÅNEDER ,og skulle vært klar rett etter NYTTÅR !? ) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR *sinnasinnasinna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så veldig mye galt. Er litt karosseri arbeid som skal gjøres ,men fyren (Lodve heter han), er jo SÅÅÅÅÅ treg !!! Jeg har mest lyst til å hudflette den fyren ,men Alf sier jeg ikke får lov å eksplodere...Hrmpf.... (Selv om Alf også begynner å bli riiimelig lei av å vente nå. Bilen har stått der nede i MÅNEDER ,og skulle vært klar rett etter NYTTÅR !? ) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR *sinnasinnasinna*

Hent den da vel og lever den en annen plass. Hadde jeg gjort for lenge siden. Hehe. Hørte jeg noen si utålmodig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hent den da vel og lever den en annen plass. Hadde jeg gjort for lenge siden. Hehe. Hørte jeg noen si utålmodig?

Å ja , det har jeg sagt mange ganger også... Men det er bare DET da ,at fyren SKYLDER oss dette arbeidet ,så hos han er det gratis... Henter vi bilen ,og leverer den et annet sted ,så må vi betale endel ja. Arghhhhh..... Penger er oppskrytt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...