Gå til innhold

Hva er pandabrød?


Lora

Anbefalte innlegg

Jeg har riktignok ikke bodd i Norge på to år, men burde vel likevel vite hva pandabrød er?? Har hørt turister snakke om at pandabrødet i Norge er så godt. Hva i huleste er pandabrød da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såvidt jeg vet støtter du først og fremst WWF ved å kjøpe det. Vet ikke hvor stor andel som går dit.

Tror også det skal være fritt for tilsetningsstoffer, og det er vel "økologisk" også, om det går an å si det om bakervarer.

Det er ganske godt, men du må i bakerier for å kjøpe det, finnes ikke i vanlige rema/rimi- butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet støtter du først og fremst WWF ved å kjøpe det. Vet ikke hvor stor andel som går dit.

Tror også det skal være fritt for tilsetningsstoffer, og det er vel "økologisk" også, om det går an å si det om bakervarer.

Det er ganske godt, men du må i bakerier for å kjøpe det, finnes ikke i vanlige rema/rimi- butikker.

Selvfølgelig går det an å si at bakervarer er økologiske! Men Pandabrødet er ikke økologisk. Dessuten er det like lite holdbart og like fullt av dritt som andre brød i Norge.

Takke meg til de økologiske, faktisk!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Såvidt jeg vet støtter du først og fremst WWF ved å kjøpe det. Vet ikke hvor stor andel som går dit.

Tror også det skal være fritt for tilsetningsstoffer, og det er vel "økologisk" også, om det går an å si det om bakervarer.

Det er ganske godt, men du må i bakerier for å kjøpe det, finnes ikke i vanlige rema/rimi- butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig går det an å si at bakervarer er økologiske! Men Pandabrødet er ikke økologisk. Dessuten er det like lite holdbart og like fullt av dritt som andre brød i Norge.

Takke meg til de økologiske, faktisk!:-)

Jeg spiser ikke brødvarer selv på grunn av tilsetningsstoffer(marint fett osv). Er vegetarianer.

Mulig jeg vil teste ut noe av det økologiske. Var ikke klar over at det fantes:-)

Savner så mye *sukk*

Ufattelig hva som puttes i maten vi spiser. Forbrukerne kan umulig være klar over det, da hadde vel blitt boikott på flekken...

Takk for opplysningen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...