Lora Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg har riktignok ikke bodd i Norge på to år, men burde vel likevel vite hva pandabrød er?? Har hørt turister snakke om at pandabrødet i Norge er så godt. Hva i huleste er pandabrød da?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Såvidt jeg vet støtter du først og fremst WWF ved å kjøpe det. Vet ikke hvor stor andel som går dit. Tror også det skal være fritt for tilsetningsstoffer, og det er vel "økologisk" også, om det går an å si det om bakervarer. Det er ganske godt, men du må i bakerier for å kjøpe det, finnes ikke i vanlige rema/rimi- butikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Såvidt jeg vet støtter du først og fremst WWF ved å kjøpe det. Vet ikke hvor stor andel som går dit. Tror også det skal være fritt for tilsetningsstoffer, og det er vel "økologisk" også, om det går an å si det om bakervarer. Det er ganske godt, men du må i bakerier for å kjøpe det, finnes ikke i vanlige rema/rimi- butikker. Selvfølgelig går det an å si at bakervarer er økologiske! Men Pandabrødet er ikke økologisk. Dessuten er det like lite holdbart og like fullt av dritt som andre brød i Norge. Takke meg til de økologiske, faktisk!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglemor Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Såvidt jeg vet støtter du først og fremst WWF ved å kjøpe det. Vet ikke hvor stor andel som går dit. Tror også det skal være fritt for tilsetningsstoffer, og det er vel "økologisk" også, om det går an å si det om bakervarer. Det er ganske godt, men du må i bakerier for å kjøpe det, finnes ikke i vanlige rema/rimi- butikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Selvfølgelig går det an å si at bakervarer er økologiske! Men Pandabrødet er ikke økologisk. Dessuten er det like lite holdbart og like fullt av dritt som andre brød i Norge. Takke meg til de økologiske, faktisk!:-) Jeg spiser ikke brødvarer selv på grunn av tilsetningsstoffer(marint fett osv). Er vegetarianer. Mulig jeg vil teste ut noe av det økologiske. Var ikke klar over at det fantes:-) Savner så mye *sukk* Ufattelig hva som puttes i maten vi spiser. Forbrukerne kan umulig være klar over det, da hadde vel blitt boikott på flekken... Takk for opplysningen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.