Gå til innhold

Helt vilt !

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Så sitter jeg her da. Mobilen ringer, det er

fra den jobben jeg søkte på, den jeg gjerne ville ha. Jeg er i ferd med å å bli økonomisk ruinert. Har to barn å forsørge.

Jeg klarer ikke ta den. Klarer ikke snakke.

Det er som om hjerne min er lammet, og hjertet slår hardt.

Jeg er kvalm og fryser.

Fra skolen ringer de og spør om jeg ikke skal komme å gjøre ferdig oppgaven..

Jeg orker ikke flere krav.Orker ikke flere nederlag.

Jeg vil jo jobbe.

Skal til legen i morgen. Må be om sykemelding. Det er flaut å bli sykemeldt når jeg ikke engang er i jobb.Sykemeldt fra hva da ? Fra livet, fra å være arbeidssøkende, fra angsten, fra alt....

Det er som om jeg blir spist opp innenfra.

Hvis jeg bare kunnelamme sjela mi ei lita stund, fåhvile, våkne opp bare en morgen og ha det fint.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55763-helt-vilt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med din primæærlege om litt mer enn sykemelding du....

Det høres ut som om du kunne trenge et skikkelig behandlingsopplegg, rehabilitering.

Ta opp problemene med legen din, fortell om din psykiske situasjon, bakgrunnen for den - og be om hjelp for å komme deg på rett kjøl igjen.

H*n har nok ikke alle svarene selv, men kan ihvertfall henvise videre i systemet, og være behjelpelig med den faglige dokumentasjon du vil trenge i systemet.

Uansett - lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55763-helt-vilt/#findComment-230383
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...