Gå til innhold

pupper -igjen- finnes det ufarlige måter?

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en jente på 19 år som så mange andre sliter med selvbildet pga for små bryster. de fyller ikke engang en a-cup, og dette gjør at jeg ikke kan gå med utringninger, kjoler, osv. brystene stoppet vel å vokse når jeg var ca. 14 år. jeg er ikke spesiellt tynn, men ikke tykk heller. spiser sunt og trener et par ganger i uka. en vektøkning for å få større pupper er helt uaktuellt.

jeg har sett at du har skrevet at det ikke finnes noen naturmidler som hjelper, da er vel det eneste håpet en operasjon. men så var det alle disse debattene om hvor farlig siliconinnlegg er osv. hvordan er saltvannsinnlegg i forhold til silicon? hva er i det hele tatt minst farlig? jeg er fast bestemt på å gjøre noe med problemet, kanskje ikke akkurat nå, men definitivt når jeg kommer i 20-årene. men jeg vil helst ikke gjøre noe som kan bli en belastning på helsen. håper du kan gi noen tips.

zassy

Fortsetter under...

Svaret her ville ha blitt langt. Jeg foreslår at du titter på www. kveim .no der du finner svarene!

takk for svar, det er bra at det finnes en side med utfyllende svar på dette, om bare jeg kunne få den opp på skjermen! det går ikke an å finne siden på nettet.. er det bare jeg som surrer eller...?

zassy

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

takk for svar, det er bra at det finnes en side med utfyllende svar på dette, om bare jeg kunne få den opp på skjermen! det går ikke an å finne siden på nettet.. er det bare jeg som surrer eller...?

zassy

Hei,

Beklager hvis det er kommet et mellomrom for mye i adressen, som er

www.kveim.no. Har nettop vært inne, siden fungerer. Vennlig hilsen MK

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...