Gå til innhold

Tannlegeregning


Gjest Xana

Anbefalte innlegg

Jeg var hos en oralkirurg og fikk trekket ut to visdomstenner. Han sa at jeg ville få noe av mine utlegg dekket av trygdekontoret. Han fyllte ut et skjema som benyttes av trygdekontorene. Da jeg ringte trygdekontoret sa de at denne ordningen opphørte for mange år siden. Stemmer dette? Oralkirugen sa at jeg ville få dekket noe av utleggene min fordi det var spesialistbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Hva du får dekket kommer an på hvilken behandling som er utført. Dette høres ut som noe du skal ha dekket, så da sender du inn kravet og får et skriftlig og begrunnet svar fra trygdekontoret.

(folkens: Ikke stol på at dere får riktig og grunsig svar i en telefonsamtale, noen steder er det de mest uerfarne som blir satt til å svare telefonen. De mest erfarne har som oftest ikke tid til å svare på slike henvendelser. Trygdekontorene skal heller ikke foreta saksbehandling pr telefon, så sørg ALLTID for å få skriftlige svar på skriftlige søknader! Ta i alle fall aldri et munltig nei for et svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...