Gå til innhold

hva feiler det meg?


deppa

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 16 og jeg vet ikke lenger hva som feiler meg. Alt virker så deprimerende hele tiden. Tror ikke noen vet om at jeg føler meg så deprimert, fordi jeg vil ikke at noen skal tro at jeg er hypokonder. Prøver å vøre mest mulig happy blandt folk.Men når jeg er alene er alt bare helt..huff..kan ikke forklars.Alt bli liksom negativt. Jeg har mange venner og venninner men er deppa uansett. Er redd for at jeg er altfor kravstor og fornøyelsessyk og alt det der. Er ulykkelig forelsket i en venn av meg. Men han bryr seg bare om meg av og til. Men denne deppingen har vært sånn lenge. Noen ganger har jeg bare lyst å gå ut å henge meg eller ta en overdose med tabletter..bare for å dø...komme meg vekk herfra.

Men folk tror bare at jeg er hypokonder, jeg oppfatter det iallefall sånn. Jeg føler meg også så stygg blandt folk, feit og hele pakka (ca. 160 høy, veger rundt 52-53 kg).

Jeg ville vel egentlig med dette innlegget at noen skulle høre på meg, men jeg syntes selv at jeg bare syter og syter. Vil derfor ikke snakke med noen om noe av dette....

Takk for at du tok eg tid til å lese dette.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stairway

Det feiler deg vel kanskje ikke noe særlig, du har vel bare litt dårlig selvtillit.

Du sier du føler deg stygg og feit, det tror jeg ingenting på. Du er sikkert vakker og pen.

Om denne vennen din ikke bryr seg om deg noe særlig, kan han ikke være mye til venn.

Jeg var stormforelsket i min besteveninne, men hun hadde desverre ingen følelser for meg. Men jeg kom over det.

Trikset er bare å kunne blokke ut alle andre tanker og bare tenke der og da. Ikke gruble over fortid og fremtid, kun nåtiden teller.

Selvmord er i hvert fall ingen løsning. Tro meg.

Cheer up.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl

Jeg er redd du kan ha fått den sykdommen som heter depresjon. Denne sykdommen kan en godt få selv om en har det fint rundt seg både med venner og materielt.

Jeg synes du skal bestille deg time hos en lege. Denne vil kunne finne ut mer sikkert om du har denne sykdommen, og du kan få god behandling. Det er spesielt viktig å behandle disse depresjonene som oppstår i tenårene.

Når det gjelder vekta di, er den PERFEKT. Du har en BMI på 20-21. Bedre kan det ikke være.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...