Gå til innhold

Fått Virus (Benjamin.worm)


pirko

Anbefalte innlegg

Har lenge fått en feilmelding hver gang jeg starter opp maskina.(access violation at addr.....in module explorer.scr)

Man har scanna maskina med Norton flere ganger uten å finne noe.

Men i går fikk jeg opp en feilmelding at det var virus på maskina. Når jeg scanna for viurs stod det at det var viur i nettopp denne fila(expl.scr) og i to andre, men de andre kunne repareres.

Fikk spm om jeg vill slette fila, men da jeg svarte ja på spm, stod det at jeg fortsatt hadde virus. Har den ikke sletta fila likevel da?. For det stod jo at det bare var 1 fil igjen med virus på. Prøvde å søke på denne fila(expl.scr), men kunne ikke finne den. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...