Gå til innhold

noen som vet Adr.til Hva andre tjener?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

vet du hva naboen tjener?

Det var tidligere en adresse her hvor en kan sjekke slikt,noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skattelister

De fleste nettutgavene av avisene har / har hatt skattelistene ute, det er bare å søke på skattelister.

Men inntektstallene sier ikke stort, det er etter at alle fradrag er trukket fra, min inntekt var ca en tredjedel i skattelisten av hva den var i virkeligheten, fordi jeg har store fradrag. De som tjener mest er jo gjerne de som har størst fradrag (er ofte nullskatteytere pga dette).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smådum

De fleste nettutgavene av avisene har / har hatt skattelistene ute, det er bare å søke på skattelister.

Men inntektstallene sier ikke stort, det er etter at alle fradrag er trukket fra, min inntekt var ca en tredjedel i skattelisten av hva den var i virkeligheten, fordi jeg har store fradrag. De som tjener mest er jo gjerne de som har størst fradrag (er ofte nullskatteytere pga dette).

hva menes med fradrag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste nettutgavene av avisene har / har hatt skattelistene ute, det er bare å søke på skattelister.

Men inntektstallene sier ikke stort, det er etter at alle fradrag er trukket fra, min inntekt var ca en tredjedel i skattelisten av hva den var i virkeligheten, fordi jeg har store fradrag. De som tjener mest er jo gjerne de som har størst fradrag (er ofte nullskatteytere pga dette).

http://www.bt.no/skatt/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jippiii

Hva er egentlig så interessant med å vite hva andre tjener? Jeg har liksom lært at det er en personlig ting som man ikke skal snakke om eller snoke i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest malun

hva menes med fradrag?

Det som blir oppgitt på slike lister er såkalt "skattbar inntekt", det vil si den inntekten som er igjen når man har trukket fra det som er mulig av feks renter på lån, barnepass, utgifter til sykdom og denslags som er tillatt.

Dermed kan man feks ha en inntekt på 400.000, men hvis man har stort lån og mange barn, kan det stå oppført på skattelistene som halvparten så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...