Gå til innhold

Brukt hovedkort og prosessor


Gjest PIII 450

Anbefalte innlegg

Gjest PIII 450

Heisann!

Jeg har kjøpt meg nytt hovedkort og prosessor m/ vifte.

Derfor er jeg interessert i å selge det jeg har i dag. Det er en PIII-450Mhz med vifte og 294MB RAM.

Noen som har noen ca. priser på noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rammen er verdt kanskje 300 kr, hvis det er SDRAM PC133. Er det dårligere enn dette (f.eks PC100) faller prisen. Hovedkortet og prosessoren tror jeg ikke du får mer enn 300 kr for tilsammen heller, man får flett nytt hovedkort og prosessor for like over tusenlappen tilsammen nå, som er langt bedre enn det du har. Så ca 5-600 for alt i ett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rammen er verdt kanskje 300 kr, hvis det er SDRAM PC133. Er det dårligere enn dette (f.eks PC100) faller prisen. Hovedkortet og prosessoren tror jeg ikke du får mer enn 300 kr for tilsammen heller, man får flett nytt hovedkort og prosessor for like over tusenlappen tilsammen nå, som er langt bedre enn det du har. Så ca 5-600 for alt i ett?

Selger da flott en p2-400 for 350 kroner alene der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger da flott en p2-400 for 350 kroner alene der :-)

Hjelpes... og man får en splitter ny 733mhz-prosessor, rett fra butikken, til akkurat samme pris. Riktignok en VIA da. Men en AMD Duron 850mhz koster knapt over 400 kr. Viser bare at enkelte mennesker i slike auksjoner ikke har peiling på den egentlige verdien av det de byr på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes... og man får en splitter ny 733mhz-prosessor, rett fra butikken, til akkurat samme pris. Riktignok en VIA da. Men en AMD Duron 850mhz koster knapt over 400 kr. Viser bare at enkelte mennesker i slike auksjoner ikke har peiling på den egentlige verdien av det de byr på :)

Det er jo én ting,det finnes mange svært lite oppegående mennesker der (på datafronten da).

Men en annen ting er at på f.eks spessielt qxl finner man de som rett og slett MÅ ha akkurat den.F.eks noen som har et dualhovedkort liggende med én prosessor av den sorten på .. osv osv

Mange muligheter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...