Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe..

Helga før reiser gubben på det ordentlige F1-løpet, så da skulle det være muligheter for å spille på samvittigheta hans, ja..

*smir mens jernet er varmt*

Det er stort sett fjorårsmodeller som selges ut, eller? Må jo ta en runde i butikkene på forhånd.

Da må du jammen smi mens jernet er varmt! :-)

De pleier å selge både årets modeller og fjorårets. Ei venninne av meg kjøpte på salget før jul, og ga da 3800 kroner for en svart og grå 2001-modell.

Jeg synes forøvrig du skal kjøre hitover på fredag, ta med deg hele eller deler av familien, selvfølgelig ta ferga Sandefjord-Strømstad for å kjøpe cognac til meg, og bli over her hos oss til lørdag :-)

Nytt soverom er klart i morgen, hvis gubben holder tidsskjemaet sitt, så her er det sengeplass nok :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55856-birdie-ang-simo-salget/#findComment-230395
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...