Gå til innhold

Hurra for Norton


Gjest Virussjekk

Anbefalte innlegg

Gjest Virussjekk

De siste ukene har jeg i innboksen min fått minst en virussending daglig, kleez-viruset er tydelig veldig utbredt.

Lurer på hvordan de har det, de som ikke har et oppdatert virusprogram. Og hva gjør egentlig denne ormen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dei som ikkje har Norton, det er dei som sender ut viruset... Idiotane!

Etter så mange virusepidemiar, så er det framleis så mange som går på limpinnen.... Tsk tsk tsk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei som ikkje har Norton, det er dei som sender ut viruset... Idiotane!

Etter så mange virusepidemiar, så er det framleis så mange som går på limpinnen.... Tsk tsk tsk....

Er du ikke litt vel lite tolerant nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,driver gjenoppretting på "si" og folk står nesten i kø.Ringer gjør de også :-)

Sånn har de det.Noen blir veldig blakke,triste og møkkefrustrerte.De har tilogmed begynt å betale meg.

*sjokk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei som ikkje har Norton, det er dei som sender ut viruset... Idiotane!

Etter så mange virusepidemiar, så er det framleis så mange som går på limpinnen.... Tsk tsk tsk....

Den største limpinnen de går på er uvitenhet.

De skjønner ikke hvor ille virusene har blitt i dag,og hvorfor noen vil lage noe sånt.De er naive,og som sagt..de skjønner ikke helt poenget med å brue ressurser og diskplass på antivirusprogram.Om de nå i det hele tatt har hørt om virus og antivirus ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel,driver gjenoppretting på "si" og folk står nesten i kø.Ringer gjør de også :-)

Sånn har de det.Noen blir veldig blakke,triste og møkkefrustrerte.De har tilogmed begynt å betale meg.

*sjokk*

Formatterer du da eller er det nok å fjerne klez? Søskenbarnet mitt hadde veldig problemer med å fjerne alt fra sin PC, jeg prøvde å hjelpe via telefon men har ikke hørt fra henne i dag så jeg vet ikke om det ble vellykket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei som ikkje har Norton, det er dei som sender ut viruset... Idiotane!

Etter så mange virusepidemiar, så er det framleis så mange som går på limpinnen.... Tsk tsk tsk....

Åhnei! og jeg som bruker mcaffe, da spyr sikkert maskina mi ut virusmail som bare det!

...hehe.

Har faktisk aldri hatt virus jeg, for jeg holder meg unna microsoftprogramvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formatterer du da eller er det nok å fjerne klez? Søskenbarnet mitt hadde veldig problemer med å fjerne alt fra sin PC, jeg prøvde å hjelpe via telefon men har ikke hørt fra henne i dag så jeg vet ikke om det ble vellykket!

Det er som oftest bare å glemme kun fjerning.

Maskina må formateres/reinstalleres først og fremst fordi klez gjerne ødelegger deler av windows.

Hadde nettopp inne en maskin der biosen på hovedkortet måtte flashes (legges inn på nytt) fordi Klez fikk diskettstasjonen til å være to stk,som enten pekte til ingenting,a: eller cdromen.Det var litt av et styr siden man måtte starte opp fra disketten for å flashe,og maskina godtok kun a: ..det var helt random hva som var a: og b: når man startet opp. hihi.

Andre har også hatt problemer med drives som rapportere seg selv som de merkeligste ting,og ustabilitet som gav seg etter biosflash pga klez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formatterer du da eller er det nok å fjerne klez? Søskenbarnet mitt hadde veldig problemer med å fjerne alt fra sin PC, jeg prøvde å hjelpe via telefon men har ikke hørt fra henne i dag så jeg vet ikke om det ble vellykket!

Den fixklez-toolen fra norton er grei i nødstilfeller( i sikkerhetsmodus og med "system restore" avslått.Det kan jo hende windowsen har overlevd.Det finner man jo raskt ut etter et par dagers bruk :-)

Det vanligste problemet med windows etterpå er ustabilitet og at det ikke går an å innstallere programmer skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fixklez-toolen fra norton er grei i nødstilfeller( i sikkerhetsmodus og med "system restore" avslått.Det kan jo hende windowsen har overlevd.Det finner man jo raskt ut etter et par dagers bruk :-)

Det vanligste problemet med windows etterpå er ustabilitet og at det ikke går an å innstallere programmer skikkelig.

Da skal jeg jammen si i fra til henne, takk for tipset! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...